אנשי השנה: הפרוייקטורים של תש"פ – מי הוא הפרוייקטור שלכם?

    עמית דניאל 2 Comment on אנשי השנה: הפרוייקטורים של תש"פ – מי הוא הפרוייקטור שלכם?

    האנשים שמאחורי ההחלטות ואלו שנחלצו לסייע לגופים ועיריות | הכירו את ארבעת האנשים ששימשו כפרוייקטורים, גם אם לא באופן רשמי | ומי הוא הפרוייקטור שלכם?

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נגיף הקורונה שפרץ לתודעתנו מסין בתחילת השנה ומאוחר יותר השתלט על סדר היום של העולם כולו, גרם לנו לחשב מסלול מחדש בלא מעט דברים. דבר נוסף שהתגלה לנו – הם אנשים מדהימים – מהפוליטיקה, הצבא ותחום הרפואה, שהתגלו כאנשי מעש חובקי ארץ. מבין שלל אנשים שפעלו ופועלים למען הציבור, בחרנו בארבעה מתוכם.

     

    1. רוני נומה

    האלוף במיל' נומה ראה הרבה שטח, קרבות ומלחמות אבל מלחמה בנגיף שאינו נראה, היתה לו קצת שונה. שונה אמרנו אבל לגמרי לא בלתי מנוצחת. האיש, נקרא לדגל הניהול של העיר בני ברק בגל הראשון. קברניטי העיר פתחו בפניו את כל הדלתות ונתנו לו את כל הכלים לסייע להם ולתושבים.

    כך, באופן בלתי צפוי, הפך שמו של האלוף בצה"ל לשם שגור בפיות הרבה מתושבי בני ברק שהוקירו תודה. נומה סייע גם במאמץ הארצי למלחמה בנגיף.

    2. יהודה אבידן

    איש הצללים הבכיר של ש"ס גם בקורונה לא נותר אדיש. בשקט, בשקט, בלי הרבה צלצולים ורעש, מספרו של אבידן עבר בין הנהלות המוסדות השונים ושימש כמוקד החירום.

    משינוע אוטובוסים למלוניות ועד לקשר עם גורמים בכירים במערך הרפואי של המדינה. אבידן התגלה לא רק כדמות פוליטית אלא כאיש שכאן כדי לעזור. והרבה.

    3. משה בר סימן טוב

    לולי הקורונה מי היה מכיר את המנכ"ל הסופר דומיננטי של הגל הראשון במשרד הבריאות. האיש, שעד אז היה מוכר בעיקר למנהלי בתי חולים ואישי רפואה בכירים, צבר פופולאריות מדהימה בקרב הציבור כשמילא את תפקידו באופן מלא ושלם. ליצמן, שלדבר בדרך כלל ממעיט, נתן לבר סימן טוב את הבמה, וזה ניצל אותה היטב. עמד היטב מאחורי החלטותיו וזכה להערכת רבים.

    4. רוני גמזו

    "הפרוייקטור" שנקרא לדגל מניהול בית החולים "איכילוב" בתל אביב, לא באמת ציפה להיבטים הפוליטיים שקיבל עם מינויו. לפעמים זה נראה כאילו הוא קרוב לסף שבירה אבל תמיד מגלה צדדים חזקים נוספים.

    אבל, לצד העבודה הנמרצת שלו, פרופסור גמזו עושה לא מעט טעויות ושגיאות חמורות ביותר. אם זה שליחת המכתב ללא סמכות לנשיא אוקראינה בנוגע לאומן ובכלל ההתעסקות האובססיבית שלו וחוסר הנכונות להידבר בנושא, אם זה הדיבור החמור כנגד מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א. אין ספק שלגמזו יש עוד הרבה ללמוד על הדרך בה עושים דברים.

     

     

    התש"פ שהיתה – מי יבחרו לאנשי השנה | לרשימה המלאה הקליקו כאן



    2 תגובות

    מיין תגובות