אנשי השנה: הצעירים המבטיחים לשנת תש"פ 2020

    עמית דניאל 9 Comment on אנשי השנה: הצעירים המבטיחים לשנת תש"פ 2020

    הם נמצאים בכל מקום, לעתים בחזית ולעתים מאחורי הפרגוד – אבל תמיד עסוקים בצרכי ציבור | קבלו את חמשת הצעירים המבטיחים של המגזר והכתירו את הצעיר המבטיח שלכם לשנת תש"פ 2020

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העשיה הציבורית החרדית תמיד התברכה בנציגי שטח צעירים ונמרצים ואכן המערכת מלאה באנשים מוכשרים שנכונים תמיד לעמוד ולסייע לציבור בכל שעה. בחרנו מתוך רשימה ארוכה של כשרונות מובחרים חמישה צעירים שעסוקים בצורכי ציבור באמונה. בכנסת, במועצות המקומיות ובכל מקום שהציבור צריך אותם.  

    1. אלחנן (נני) גרוסבוים

    חבר מועצת העיר ירושלים נני גרוסבוים ללא ספק נחשב לאחד הכוכבים הגדולים של מפלגת "דגל התורה" ולאחד מציריה הצעירים והבכירים.

    גרוסבוים מחזיק תיקי קידום נוער חרדי, רווחה, משאבי אנוש בעיר ירושלים ובנוסף, מנהל פעילות לב לאחים באזור ירושלים ומנהל איגוד בני הישיבות.

    2. עו"ד עקיבא חופי

    רל"ש ויועץ החקיקה של יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי, ומי שבמשכן הכנסת אין מי שלא מכיר. פעילות לשכתו של הח"כ נזקפת לא מעט לזכותו של איש הצללים שבקיא בנבכי חוקי הכנסת ונספחיהם.

    חופי, בעל 2 תארים במשפטים, שימש שנים רבות כיו"ר אגודת הסטודנטים אונו, וכפרקליט בפרקליטות מיסוי וכלכלה בכוורתה הצמודה של עו"ד ליאת בן ארי. חופי מסומן ככח עולה במפלגה שמקדמת את צעיריה לתפקידי מפתח. הנייד שלו לא מפסיק לצלצל והסיוע החברתי שהוא מצליח לספק לאזרחים, חוצה מגזרים והפך לשם דבר.

     

    3. אליהו ארנד

    ראש לשכתו של סגן ראש עיריית בני ברק, מנחם שפירא, ומי שקיבל על עצמו את תפקיד פרוייקטור הקורונה למגזר החרדי מטעם משרד הביטחון.

    ארנד, מהכשרונות המבטיחים ב"דגל התורה" נחשב לפעיל שטח נמרץ ולמי שמכיר היטב את תחומי פעילותו. כעת, בתפקידו כפרוייקטור קורונה, נמצא ארנד בקשר מתמיד עם צמרת פיקוד העורף ועם ראשי המגזר.

     

    4. יעקב זכריהו

    נדמה שמועצת עיריית בני ברק המתינה זמן רב לנציג ציבור מהסוג הזה. זכריהו, שכיהן כעוזרו הקרוב של סגן ראש העיר אליהו דדון, מונה לחבר מועצה בבחירות המקומיות האחרונות, והתהודה לפעילותו סביב השעון רק גברה. הנייד לא מפסיק לצלצל ויש מבין התושבים שמכנים אותו כ"ראש העיר החלופי" של העיר.

    זכריהו משמש במקביל כיועצו של השר לענייני דת יעקב אביטן ומועמד ברשימת ש"ס לכנסת במקום ה-13 הריאלי. ההתפטרות הנורווגית הבאה תביא ככל הנראה לכניסתו לכנסת כח"כ מן המניין.

     

    5. נתי חייק

    יועצו הקרוב של חבר הכנסת יעקב מרגי, יו"ר ועדת הכלכלה ומועמד מספר 15 ברשימת ש"ס לכנסת. חייק, תושב רכסים, ריכז בסבב הבחירות את איזור הצפון במפלגתו – ש"ס – והגיע להישגים יוצאי דופן. בעבודתו הפרלמנטרית, נחשב חייק לפעלתן ונמרץ.

    חייק יודע למשל לומר לכם, בדיוק רב, את מספר הדיונים שהיו בוועדת החינוך, שם כיהן מרגי כיו"ר בחמש השנים האחרונות, ומהם הנושאים שנדונו שם. חייק ממוקם במקום ה-15 ברשימת ש"ס לכנסת ונחשב לבעל סיכויים טובים לכהן כחבר כנסת בעתיד הנראה לעין.

     

     

    התש"פ שהיתה – מי יבחרו לאנשי השנה | הרשימה המלאה



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      אחלה יעקב זכריהו הכי תורם בעיר ומועיל

    2. 7

      יעקב זכריהו אחלה הכי תורם בעיר

    3. 6

      יעקב זכריהו הענק מספר 1 איש של עשיה ולב ענק לכל אדם

    4. 4

      יעקב זכריהו הכי טוב שיש , מקשיב , עוזר , וכול בנאדם שזקוק לעזרה בעיר , תמיד יודע שיש לאן לפנות , שהקב״ה ישמור עליו ?

      1. מזדהה עם כל מילה….
        עשיה ועזרה ללא משוא פנים!!