הסוכנות היהודית תשתף פעולה עם הקהילה היהודית בבחריין

    אבי יעקב No Comments on הסוכנות היהודית תשתף פעולה עם הקהילה היהודית בבחריין

    בעקבות ההסכם עם ישראל: הסוכנות היהודית תשתף פעולה עם הקהילה היהודית בבחריין. יו"ר הסוכנות היהודית: "מברך על ההסכם החשוב שיאפשר לנו להעניק לקהילה בבחריין את הכלים לפעילות החיים הקהילתיים ונסייע לה כפי שאנו מסייעים לקהילות יהודיות בכל העולם"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג, שוחח הערב (מוצ"ש) עם ראש הקהילה היהודית של בחריין, אברהם נונו, שעימו הוא עומד בקשר שוטף כבר מזה זמן. השניים סיכמו רשמית כי הסוכנות היהודית תשתף פעולה עם הקהילה היהודית במדינה, בפיתוח חיים קהילתיים ובשירותים אחרים כפי שהסוכנות עושה בכל הקהילות היהודיות בעולם.

    לפני כשבועיים סיכם הרצוג הסכם דומה עם הקהילה היהודית באיחוד אמירויות.

    הקהילה היהודית בבחריין קטנה ומונה כ-50 יהודים. רובה הגיעה לבחריין מעיראק לפני עשרות שנים והם מתמקדים בענפי המסחר והשירותים. אחותו של נונו היא דיפלומטית מוכרת בשירות החוץ של בחריין ולפני מספר שנים כיהנה כשגרירת בחריין בארצות הברית.

    נונו ביקש מיו"ר הסוכנות היהודית לקבל כלים לחינוך יהודי, לשמירת הזהות היהודית ולטיפוח חיי הקהילה.

    בעקבות השיחה, יוקם בימים הקרובים צוות של הסוכנות היהודית בראשות מנכלי״ת הארגון, אמירה אהרונוביץ', שיעבוד מול ראש הקהילה היהודית בממלכה וחברי הקהילה.

    יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג: "אני מברך את מנהיגי ישראל, בחריין וארצות הברית על ההסכם החשוב שיאפשר לנו לפעול במשותף עם הקהילה היהודית בבחריין. שמחתי לברך את ידידי אברהם נונו, איתו אני עומד בקשר רב שנים, על העובדה שבקרוב יוכל לבקר בישראל עם משפחתו באופן חופשי ועל כך שאנו בסוכנות היהודית נוכל לתמוך בקהילה יהודית נוספת במזרח התיכון ובפעילותה כפי שאנו תומכים בכל הקהילות היהודיות בעולם".



    0 תגובות