בליכוד תוקפים: ראה"מ טס במטוס נפרד בגלל החשש מהידבקות

איתי גדסי No Comments on בליכוד תוקפים: ראה"מ טס במטוס נפרד בגלל החשש מהידבקות

לאחר הדיווחים שהופצו כי ראה"מ ומשפחתו יטוסו במטוס נפרד מהמטוס המרכזי של פמליית ראש הממשלה להסכם השלום ההיסטורי בוושינגטון, בליכוד תוקפים את הפרסומים ומסבירים מדוע היה צריך בשתי טיסות נפרדות

נתניהו עם טראמפ בבית הלבן צילום: פלאש 90
21:50
23.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on גל חום בחול המועד: הסימנים לפגיעות חום ודרכי המניעה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הדיווחים בתקשורת כי ראש הממשלה ורעייתו יטוסו לוושינגטון להסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות, במטוס פרטי הנפרד מהמטוס המרכזי של פמליית ראש הממשלה. בליכוד תוקפים את הפרסומים כאילו מדובר על התנהלות בזבזנית ומסבירים כי מדובר בשמירה על ראש הממשלה מהידבקות.

מהליכוד נמסר: "השמאל והתקשורת מחפשים כל תירוץ להקטין את ההישג ההיסטורי של ראש הממשלה נתניהו ואף לסכן את בריאותו רק בגלל שהם לא מוכנים לסבול שהוא הביא "שלום תמורת שלום" ולא "שלום תמורת שטחים".

עוד הוסיפו, "ראש הממשלה נתניהו ימריא לפגישה עם נשיא ארה"ב ולהסכם שלום היסטורי שיביא למדינת ישראל רווחים מדיניים וכלכליים אדירים. מפאת החשש שראש הממשלה ידבק בקורונה בטיסה בה יהיו למעלה מ-70 איש, הנחו הגורמים המקצועיים שרה"מ יטוס במטוס נפרד שמדינת ישראל נוהגת להשתמש בו מעת לעת".

כמו כן, "העלות הכוללת של טיסת שני המטוסים לוושינגטון היא 50% פחות מעלות הטיסה הקודמת לוושינגטון במטוס אחד".

בסיום ההודעה כתבו, "השמאל והתקשורת ימשיכו להתעסק בשטויות בזמן שראש הממשלה ימשיך להביא הישגים אדירים לישראל ולעשות היסטוריה".



0 תגובות