- רדיו קול חי - -

המכשיר שאתם חייבים ברכב שלכם

מה זה בייבי ביפ? הוא מכשיר קטן וחכם המסייע במניעת שכחת ילדים ברכב, בפארק ובכל מקום.

המכשיר מכיר מקלט ומשדר. כאשר מרחיקים את המקלט מהמשדר במרחק שהוא מעל ל- 8-10 מטרים (בשטח פתוח) המקלט מתחיל להשמיע אות אזהרה ורטט.

כיצד משתמשים בו?

1. יש להטעין את המכשיר לפני תחילת השימוש בו. כאשר אתה רואה כי המנורות במקלט ובמשדר בצבע ירוק אז המכשיר טעון.

2. הגדרת קוד במכשירים: לחיבור המשדר והמקלט הזז את כפתור ההפעלה במקלט למצב ON עד שתשמע שני צפצופים קצרים "טי טי" וזאת אחרי צפצופים ארוכים ונמשכים טייי…טייי… אשר מראים כי החל שלב למידת הקוד. בשלב זה הפעל את כפתור ההפעלה במשדר ל- ON וכאשר המנורה מתחילה להבהב זה אומר שהמשדר שולח אות אלחוטית. לאחר קבלת האות ע"י המקלט אתה תשמע צפצוף אישור של שני צפצופים מהירים "טי-טי" המאשר על הצלחת למידת הקוד. לאחר שלא יהיו עוד צפצופים המכשיר יהבהב בהבהוב איטי. אז שני המכשירים מחוברים ופעילים.

3. שים לב: כאשר המשדר כבוי ונמצא במצב OFF ואתה מפעיל את המקלט ואז אתה שומע אות אישור חיבור "טי – טי" לפני הפעלת המשדר אתה צריך לבדוק אם אין בסביבה מכשיר משרד אחר מופעל, ואתה צריך לחזור על פעולת החיבור המתוארת בדף זה. אם המשדר שברשותך מופעל ON ואילו אתה שומע אותות צפצוף ארוכים ונמשכים ואתה לא מקבל אישור חיבור – שני צפצופים קצרים זה אומר שהמקלט לא מקבל אות שידור מהמשדר ואז אתה צריך לוודא שהמשדר מופעל וכי הסוללה שלו טעונה כראוי.

4. לאחר סיום פעולת החיבור יש להשאיר את המקלט עם האחראי על הילד או החפץ המוגן ואילו את המשדר יש להשאיר או לחבר עם החפץ המוגן. כאשר מתרחק המקלט מהמשדר למרחק שבין 8-10 מטרים יתחיל המקלט להשמיע צפצופים וגם רטט כאות אזהרה לכך שאתה מתרחק מהדבר המוגן.

5. במקרה זה, ואם אתה מוודא שהדבר המוגן הצמוד למשדר בטוח ואינו בסכנה אז תוכל ללחוץ על כפתור ההשהייה הנמצא על גבי המקלט שאתה נושא וזה מפסיק את אותות האזהרה. כאשר המשדר והמקלט חוזרים להיות בטווח קרוב ישמיע המשדר והמקלט אות צפצוף אחד על מנת לאשר כי פונקצית ההתראה הופעלה מחדש.

אזהרות:
1. עוצמת האות האלחוטי מושפעת מהימצאות מכשולים ומאופי הסביבה ומהימצאות הפרעות תקשורת ודברים אחרים.
2. אל תשתמש במכשירים אלו על גבי מטוס בזמן טיסה.
3. כאשר אתה טוען את המכשיר הזז את כפתור הפעלה למצב OFF.
4. המכשיר פועל בעוצמת שידור של MW1 שאינה מזיקה לאדם, ועל כן יש להשאיר את המכשיר לידך על מנת שלא תפספס את ההתארה בזמן אמת.
5. על מנת להבטיח מעקב אחרי הדבר המוגן יש לוודא הצמדת המשדר לדבר המוגן כל הזמן.
6. האחריות לשמירה על הילדים ועל החפצים הנה בראש ובראשונה שלך ומכשיר זה נועד לעזור בשמירה זו בלבד והוא עלול לסבול מקלה ארעית או פתאומית.
7. במידה והמכשיר יישבר כתוצאה מנפילה או התנגדות או מכה או שהמכשיר יתקלקל ממים או מרטיבות או משימוש לא נכון של המכשיר וכתוצאה מכך יתקלקל המכשיר אזי תקלה זו לא תהיה מכוסה ע"י האחריות של המכשיר.

הסוללה:
• יש לבדוק את המכשיר והסוללה בצורה מתמדת.
• אם המכשיר מאיר בצבע אדום יש להטעין את המכשיר בזמן.
• אם מרחק הפעולה של המכשיר מתקצר יש לבדוק את טעינת הסוללה.
• את עוצמת ההתראה הקולית יורדת יש לבדוק את טעינת הסוללה.
• הטענת הסוללה זמן מעבר לנדרש וכנ"ל ירידת הטעינה בצורה חדה עלולה להשפיע לרעה על אורך חיי הסוללה.

מכשיר Baby Beep – השקעה קטנה בשקט הנפשי שלך: עם Baby Beep אין יותר דאגה משכיחת התינוקות ברכב.