אין הדבקות בהפגנות? האפשרות 'הפגנה' כלל לא מופיעה בשאלון החקירה

    אליהו גרין No Comments on אין הדבקות בהפגנות? האפשרות 'הפגנה' כלל לא מופיעה בשאלון החקירה

    האם אכן אין נדבקים בהפגנות בבלפור? לא מדויק; על פי משרד הבריאות בחודש האחרון שהו לפחות 20 מאומתים בהפגנות. מתברר, כי בשאלון החקירה האפידימיולוגי – כלל לא מופיעה האפשרות 'הפגנה'

    ההפגנות בבלפור צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שנטען לאחרונה כי על פי נתוני משרד הבריאות לא נרשמו מקרים של הידבקות בקורונה בהפגנות שמתקיימות מידי שבוע נגד ראש הממשלה נתניהו בסמוך למעונו הרשמי בבלפור, מפרסם היום (חמישי) העיתונאי זאב קם ב'כאן 11' כי משרד הבריאות מצא שבחודש האחרון שהו באותן הפגנות לפחות 20 איש שהתגלו מאוחר יותר כנדבקים מאומתים.

    זאב קם כתב הבוקר בחשבונו ברשת החברתית "מכירים את אגדת "אין חולים בהפגנות"? קודם כל יש. שבועות מנסים לחזור על הטענה שמשרד הבריאות אישר שאין הדבקות בהפגנות. אז הוא לא. נתחיל מנתונים שהם חלקיים וחסרים מאוד, אבל לפחות יפסיקו את הטענה המפוברקת של אפס חולים בהפגנות. משרד הבריאות מצא שבחודש האחרון שהו לפחות 20 חולים בהפגנות", כותב קם.

    "אלא שגם אותם 20 חולים זה נתון חסר בעליל", ממשיך קם ומפרסם פרט מדהים ששופך אור על הנושא. על פי פרסומו של קם מתברר כי בשאלון החקירה האפידימיולוגי, כלל לא מופיעה האפשרות 'הפגנה': "סגן השר יואב קיש בדק וגילה לתדהמתו שבכלל אין קטגוריה של 'הפגנה' בשאלון החקירה האפידימיולוגי. לצד קטגוריות של מקום עבודה, חתונות/שמחות אחרות, בית תפילה ושאר המקומות האפשריים להדבקה, המילה 'הפגנה' לא קיימת בשאלון", מספר קם. "מה שאומר שאין באמת דרך להביא נתון שיעיד האם יש הדבקות המוניות בהפגנות או שיוכיח שאין שם הדבקות. מה שאומר שנגמרה האגדה שמספרת שהוכח כביכול שאין נדבקים בהפגנות".



    0 תגובות