גנץ: "נעמוד כולנו כחומה בצורה וניתן גב למערכת המשפט"

    איתי גדסי No Comments on גנץ: "נעמוד כולנו כחומה בצורה וניתן גב למערכת המשפט"

    יו"ר כחול לבן בני גנץ מגיב לראשונה להאשמות הקשות שהוטחו בבכירי הפרקליטות והמשטרה לאחר החשיפות האחרונות, וגיבה את המערכות, "מתקפות חריפות מצד השלטון נגד מערכת אכיפת החוק הן סכנה לדמוקרטיה הישראלית. זו לא ביקורת לגיטימית"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הסערה הציבורית הגדולה סביב פרשת הטיוח והשקרים של בכירי הפרקליטות, המשטרה ומח"ש וניגודי העניינים הקשים בתיקי נתניהו, יו"ר כחול לבן בני גנץ מגיב לראשונה להאשמות הקשות כנגד רשויות החוק ואומר בישיבת הסיעה, "יש לנו מסר אחד ברור וחד לכל מי שעוסק באכיפת החוק במדינת ישראל: החל מהשוטר, החוקר, השופט, ממלאי התפקידים בפרקליטות ועד השופטים עצמם: זיקפו קומה, אל תיראו ואל תחששו
    אתם תמלאו את חובתכם ותגנו על שלטון החוק והדמוקרטיה ואנחנו נמלא את חובתנו ונגן עליכם".

    גנץ תקף במרומז את נתניהו ואמר, "מתקפות חריפות מצד השלטון נגד מערכת אכיפת החוק הן סכנה לדמוקרטיה הישראלית. זו לא ביקורת לגיטימית ואין בה אלא ניסיון לרסק ולפרק. מערכת המשפט ואכיפת החוק לא נולדו ולא יקרסו לטובתו או לרעתו של אדם זה או אחר".

    עוד הוסיף, "כחול לבן מחזיקה במשרד המשפטים כדי למנוע צעדים מסוכנים ומיותרים ובעיקר כדי להמשיך להגן על בתי המשפט ועל מערכת אכיפת החוק שתבטיח את חוסנה הדמוקרטי של ישראל. לא הכל פוליטי – לא הכל אישי. נעמוד כולנו כחומה בצורה וניתן גב למערכת המשפט".



    0 תגובות