ח"כ אייכלר: "צריכים להחזיר את תאגידי המים בזבזניים חזרה לעיריות"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אייכלר: "צריכים להחזיר את תאגידי המים בזבזניים חזרה לעיריות"

    ח"כ אייכלר הטיח ביקורת קשה כנגד התנהלות תאגידי המים אל מול משפחות קשות יום, והציע לעלות שוב את חוק סגירת תאגידי המים והעברתם חזרה לעיריות

    ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר הטיח ביקורת קשה בהתנהלות תאגידי המים אל מול אזרחים קשי יום, במהלך נאומו במליאת הכנסת, לדברי אייכלר, "אנחנו מקבלים אין ספור פניות מאזרחים אומללים שנקלעו לקשיים מול התאגידים".

    אייכלר סיפר על התנהלות האטומה של התאגידים, "כבר הגשנו הצעות חוק לביטול תאגידי המים ולהחזרת ניהול משק המים למחלקת המים של העיריות. הקמת התאגידים התבססה על שקר כאילו כל נבחרי הציבור בעירייה הם מושחתים וצריך לתת את האחריות על המים לבוגרי הרווארד שאין להם קשר לבוחרים. ומה קרה בסוף? מגיעה אישה ענייה שאין לה כסף לשלם מים. בעיריות היו וועדות חריגים. עכשיו אין. אי אפשר לוותר לה אפילו על פרוטה".

    אייכלר אף תקף את מנגנון הג'ובים שהחל בתאגידים וגורם להתייקרות מחירי המים: "אמרו שיחסכו כסף לעיריות על ידי התאגידים. מה שקרה בפועל, שהקימו מנגנונים הרבה יותר גדולים ובזבזניים, ממה שהיה קודם לכן בעיריות. צריך להחזיר את התאגידים לעיריות. עד אז, צריך להקים וועדת חריגים בתאגידי המים" קובע אייכלר.

     



    0 תגובות