שביעות רצון בקרן ההסעות מפתיחת שנת הלימודים כסדרה

    עפר גדנקן No Comments on שביעות רצון בקרן ההסעות מפתיחת שנת הלימודים כסדרה

    עשרות אלפי תלמידים ברחבי הארץ עושים את דרכם מידי בוקר באמצעות מערך ההסעות של 'קרן ההסעות' * ראשי קרן ההסעות: בעקבות הוראות משרד הבריאות הוספנו רכבי הסעות לעשרות קווים קיימים בנוסף לגידול המבורך במספר התלמידים *

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שנת הלימודים החדשה יצאה לדרך, כאשר עשרות אלפי תלמידים ברחבי הארץ עושים את דרכם מידי בוקר באמצעות מערך ההסעות של 'קרן ההסעות' מיישוביהם אל מאות בתי הספר של 'החינוך העצמאי' ברחבי הארץ.

    בקרן ההסעות מציינים כי למרות הקושי הגדול ואי הוודאות במוסדות החינוך ברחבי הארץ הרי שקווי ההסעות זורמים כסדרם, תוך הקפדה ברורה על הנהלים, נסיעה עם מסכות וישיבה בספסלים נפרדים במהלך הנסיעה.

    בקרן ההסעות הבהירו כי למרות שהשנה נפתחה כסדרה וללא תקלות, ב"ה, הרי שאין בכך כל ערובה לכך שהקרן תוכל להמשיך ולהחזיק את ההסעות גם בהמשך. "החוזים עם חברות ההסעות הם חוזים קצרי טווח", אומרים בקרן, "מתחנו את קצה היכולת שלנו מבחינה כספית כדי לאפשר פתיחה חלקה של שנת הלימודים המאתגרת שלפנינו. במצב שבו אנו עומדים כיום אין לנו את האפשרות להשלים את תקציב ההסעות עד לסוף השנה. ברם, חזקה עלינו פקודתם של גדולי ישראל לפתוח את השנה למרות כל הקשיים".

    בקרן ההסעות אומרים כי נעשו מאמצים כבירים לפתוח את שנת הלימודים כסדרה ולתת מענה לכל ילד. השנה בעקבות הקורונה, ההסעות מתבצעות בכפוף להנחיות החדשות של משרד הבריאות שצמצמו את כמות הנוסעים בהסעות מה שהצריך את קרן ההסעות להגדיל את כמות האוטובוסים והמיניבוסים. על פי התקנות החדשות לא ניתן להסיע יותר מ-48 ילדים באוטובוס אחד מפני שהמקומות שמאחרי הנהג צריכים להיות פנויים. הדבר מקבל משנה תוקף ברכבי ההסעות הקטנים בהם ירד מספר הנוסעים המותרים מ-20 ל-16 בלבד מה שמייצר בעיות גדולות.

    התגייסות הציבור הרחב לקריאתם וזעקתם של מרנן ורבנן גדולי ומאור הדור שליט"א לאמץ ילד מילדי קרן ההסעות ולהציל את עתידם הרוחני של הילדים, סייעה להנהלת הקרן, להוציא לפועל את רוב המסלולים ברחבי הארץ כדי שחלילה הילדים לא יגיעו למוסדות ממלכתיים.

    מדובר באלפי ילדי ישראל טהורים מבתים שחלקם רחוקים מאד מתו"מ, שבילקוטיהם נמצאים לראשונה ספרי קודש והם עולים אל האוטובוס המיוחד של 'קרן ההסעות' בדרכם אל בית הספר התורני. במקרים רבים מדובר בנסיעה ממושכת של כשעה מבתיהם המרוחקים עד לבתה"ס, במסירות נפש, במטרה לקבל חינוך יהודי טהור ולגדול בתורה ויר"ש.

    בימים אלו כששנת הלימודים מתחילה רבים מיראי ה' נענים ומאמצים ילד מילדי קרן ההסעות, ובכך זוכים להבטחה המופלאה של גדולי ישראל לנחת יהודי אמיתי מהילדים, זוהי ההשתדלות שלנו לסיעתא דשמיא עבור חינוך הבנים והבנות.

    בבתים רבים שאימצו ילד, הרגישו במהלך השנה את הסיוע ודווחו על ישועות גדולות בתחום זה, כאשר ילדיהם שהתקשו בלימודים החלו להתקדם ולפרוח לשמחת הוריהם. גדולי הדור שליט"א מבהירים, כי ילדי 'קרן ההסעות' הכמהים לחינוך תורני נחשבים ל"ילדי הקב"ה", ומי שנושא בעול ונעשה שותף עם הקב"ה לחינוכם, בוודאי הקב"ה ימלא את משאלותיו לנחת יהודי מצאצאיו שלו.

    לפרטים ותרומות ניתן לפנות למוקד ההתרמה: 1700-50-66-22 ת.ד. 257 בני ברק. או בהעברה לבנק הפועלים סניף 655 מס' ח-ן: 339991. ובזכות הסיוע והנתינה יזכו לכל אחד ואחד ל"אם אתה משמח את שלי – אני משמח את שלך".



    0 תגובות