פרוש לאדלשטיין: "אפשר הטסת רופאים לאומן"

    איתי גדסי No Comments on פרוש לאדלשטיין: "אפשר הטסת רופאים לאומן"

    לאור טענת גורמים בברסלב כי ישנה התנגדות במשרד הבריאות להטסת רופאים לאומן, מבקש סגן שר החינוך לאפשר הטסת רופאים מהרשימה שגיבשו במזכירות ברסלב הארצית

    סגן השר מאיר פרוש צילום: פלאש 90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סאגת אומן. סגן שר החינוך מאיר פרוש שיגר  היום (שלישי) מכתב לשר הבריאות יולי אדלשטיין בו הוא מבקש ממנו לאפשר לרשימת רופאים שגובשה על ידי מזכירות חסידות ברסלב לטוס לאומן. הפניה נעשית לאחר שהתברר כי גורמים במערכת הבריאות מנסים להניא את הרופאים מלעשות זאת.

    סגן השר פתח את מכתבו באומרו כי "מדובר ביוזמה של מזכירות חסידות ברסלב העולמית, שהכינה רשימה של רופאים ישראלים שהביעו הסכמה להצטרף לחסידי ברסלב הטסים לאומן, מתוך מטרה לפקח מקרוב על הנושא הבריאותי ולשמור ככל שניתן על בריאות המתפללים במקום.

    הרב פרוש כותב במכתבו כי "כפי שהובא לידיעתי, גורמים במערכת הבריאות מפעילים לחץ על אותם רופאים, כדי להניא אותם מכוונתם לטוס לאומן לקראת ראש השנה.

    "חשוב להדגיש, שהיות וכבר היום ניתן לקבוע כי מאות רבות של מתפללים ישהו באומן בראש השנה, עלולה התנהלותם של אותם גורמים לפגוע בציבור והיא בלתי אחראית בעליל.

    בסיום המכתב מבקש פרוש, "אבקשך, בכל לשון של בקשה, לפעול מתוקף תפקידך כשר הבריאות, ולאפשר את הטסת הרופאים שהסכימו לצאת לאוקראינה יחד עם חסידי ברסלב, וזאת על מנת להבטיח את שלומם ובריאותם של המתפללים הרבים שישהו בראש השנה באומן".



    0 תגובות