יו"ר הכנסת למבקר המדינה: "פתח בבדיקה על התנהלות הפרקליטות""

    איתי גדסי No Comments on יו"ר הכנסת למבקר המדינה: "פתח בבדיקה על התנהלות הפרקליטות""

    יו"ר הכנסת יריב לוין נפגש עם מבקר המדינה מתניהו אנגלמן וביקש ממנו לפתוח בבדיקה מיידית ומקיפה על התנהלות המשטרה והפרקליטות, לאחר החשיפה המטלטלת על הטיוח וניגודי העניינים החמורים בתיקי ראה"מ ובהחלטה להעמידו לדין

    יריב לוין צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר החשיפה הדרמטית של העיתונאי עמית סגל, על הטיוח וניגודי העניינים הקשים בתיקי ראש הממשלה, בהם מעורבים פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן, המשנה ליועמ"ש מומי למברגר והמפכ"ל לשעבר רוני אלשיך וחוקר משטרה בתיק 2000, יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין נפגש היום (שלישי) עם מבקר המדינה מתניהו אנגלמן והעלה בפניו כי משרדו חייב לקיים בדיקה מקיפה ומיידית על ההתהלות המערכתית החמורה באופן ניהול תיקי חקירת ראש הממשלה והחלטתו להעמידו לדין.

    יו"ר הכנסת אמר כי "הפרסומים האחרונים אודות התנהלותם של פרקליט המדינה לשעבר, מח״ש ובכירים במערך החקירות במשטרה, מעוררים זעזוע ודאגה גדולה".

    יו"ר הכנסת הבהיר כי "חשיפת האמת הכרחית לא רק לשם עשיית צדק בעניינו של ראש הממשלה, אלא על מנת להבטיח שהפרקליטות, המשטרה ומח"ש ימלאו את תפקידיהם החשובים והרגישים בניקיון כפיים, ותוך שימוש ראוי ומידתי בכוח העצום המופקד בידיהם".

    בסוף דבריו אמר לוין לאנגלמן, "משרד מבקר המדינה נהנה מאמון ציבורי, ומחזיק בסמכויות ובכלים אשר יכולים לאפשר טיפול ראוי ומיידי בנושא חשוב זה".



    0 תגובות