רוסיה: בדיקת סכיני השוחטים לקראת ראש השנה

    שלמה ריזל No Comments on רוסיה: בדיקת סכיני השוחטים לקראת ראש השנה

    רבה הראשי של רוסיה בביקור במשחטה המספקת את מרבית הבשר הכשר ברוסיה / כל הבשר המסופק ליהודי רוסיה, הוא ברמת כשרות הגבוהה ביותר / החותך חיים לכל חי

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לרגל ראש השנה וחגי תשרי הבעל"ט, אספקת מצרכי הבשר ליהודי רוסיה היא בעיצומה. בכל המשחטות פועלות צוותות של שוחטים חסידים ויר"ש, על-מנת לעמוד בבקשות הנשלחות על-ידי כל הקהילות ורשתות המזון, המספקות מזון כשר ליהודי רוסיה בכל השנה, ובמיוחד לקראת החגים.

    רבה הראשי של רוסיה, הגאון רבי בערל לאזאר שליט"א, נסע לביקור ארוך במשחטה הגדולה בעיר 'ראמינסקי' הסמוכה למוסקבה, כדי לבדוק את הסכינים של השוחטים ולעמוד מקרוב אחר התהליכים ופיקוח הרבנים ומשגיחי הכשרות.

    את פניו של הרב הראשי שליט"א קיבלו השוחט הראשי של רוסיה הרב יצחק קוגן, וראש צוות השוחטים הרב יהודה שגב פרידמן.

    מנהל המפעל מר חיים ניסן באייר, הראה לאורח את התפתחות המפעל, המעסיק היום למעלה מ-300 עובדים במשרה מלאה, והמשלחת עברה במחלקות החדשות של עישון ושימור סוגים רבים של בשר, המאפשר לשלוח בשר משומר לאורך זמן, למרחקים עצומים ברחבי רוסיה.

    לאחר בדיקת כל סכיני השחיטה ובדיקות פנים וחוץ, ועמידה מקרוב על עבודת הכשרת הבשר – נערכו בדיקות בכל מחלקה, שעומדות כולן תחת פיקוח מחמיר ומקצועי, ובכך מזכים את יהודי רוסיה לאכול בשר ועופות, ברמת כשרות הגבוהה ביותר.

    צילום: לוי נאזרוב

     



    0 תגובות