האדמו"ר מזוטשקא בביקור חיזוק והתעוררות בישיבת 'קה אכסוף'

    קלמן טלר No Comments on האדמו"ר מזוטשקא בביקור חיזוק והתעוררות בישיבת 'קה אכסוף'

    הכנה לראש השנה: האדמו"ר מזוטשקא בביקור חיזוק והתעוררות בישיבת 'קה אכסוף': "ההכנה הכי טובה לימים נוראים זה להיות כנים וישירים כלפי עצמנו וכלפי הקב"ה"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת הימים הנוראים, ערך השבוע כ"ק האדמו"ר מזוטשקא שליט"א ביקור חיזוק והתעוררות מיוחד בישיבת 'קה אכסוף' במושב תירוש. צוות הנהלת וראשי הישיבה הרב אהרון גומבו, הרב נתן שטיינברג, והמנהל הרוחני הרב מרדכי פריד קיבלו את הפמלייה המכובדת וסיירו יחד עם האדמו"ר במתחם הישיבה השוכנת בנוף פסטורלי עוצר נשימה.

    האדמו"ר, שידוע כאיש חינוך בעל גישה מיוחדת לבחורים צעירים שרבים משחרים לפיתחו כדי להתייעץ בענייני חינוך ומכהן כמשפיע רוחני בישיבת באבוב, נפגש ושוחח עם הבחורים כדי לשמוע על חוויית ההתעלות הרוחנית וההתחזקות בישיבה.

    במשא מאלף שנשא לפני הבחורים ברוח חודש אלול וראש השנה אמר האדמו"ר שכמו שקרח ממיסים רק במים חמים, כך לבבות ממיסים רק בחום ואהבה. בהמשך דיבר האדמו"ר על ההכנה המיוחדת בישיבה לראש השנה: "ההכנה הכי טובה לימים נוראים זה להיות כנים וישירים כלפי עצמנו וכלפי הקב"ה. ראיתי את הכנות של הבחורים שמדברים בגובה העיניים ולא מתחבאים מאחורי מילים גבוהות. ככה בדיוק צריך לדבר אל הקב"ה במילים שלנו ולא רק לדקלם את הטקסט".

    אל האדמו"ר ומשמשיו נלווה גם מקורבו היועץ החינוכי הרב אברהם מנחם אייזנבאך שסיפר לאדמו"ר על בחורים שנכנסו ללמוד ב'קה אכסוף' והחזירו לעצמם את הדבקות וההתלהבות בלימוד ובקיום המצוות.

    בהמשך נכנס האדמו"ר לשיחה סגורה עם צוות הנהלת ורבני הישיבה שבה הביע את התפעלותו מההשקעה ומהגישה הפרטנית לכל אחד מהבחורים הצעירים. האדמו"ר ציין לשבח את המעטפת הגשמית ואמר שרואים כיצד הסביבה המרווחת והנינוחה משפיעה על הפנימיות והצורה הרוחנית של הבחורים

    בסיום הביקור עברו בחורי הישיבה לאמירת לחיים אצל האדמו"ר שבירכם בברכת שנה טובה ומתוקה



    0 תגובות