החלמתם מקורונה? זקוקים לכם!

    עפר גדנקן No Comments on החלמתם מקורונה? זקוקים לכם!

    המרכז הרפואי שיבא – תל השומר וארגון 'עזר לחיים' מגייס מתנדבים למחלקות הקורונה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו מגייס המרכז הרפואי שיבא מתנדבים אשר יסייעו לחולי קורונה המאושפזים במחלקות הקורונה בבית החולים. לתפקיד יוכלו להתנדב רק מחלימים ממחלת הקורונה (covid-19) אשר כבר יש להם תשובה של משטפים שליליים. אותם מחלימים יעברו בשיבא גם בדיקת סרולוגיה לנוגדנים ובמידה ותוצאת הבדיקה תהיה מספיק גבוהה, הם יקבלו אישור להתנדב.

    "המטרה של המיזם המיוחד הזה היא לתת מענה רגשי ופיזי לצרכי המאושפזים וזאת בנוסף לטיפול של צוותי הרפואה", אומר מר יואל הר אבן – מנהל החטיבה הבינלאומית בשיבא, "מיד כאשר התקבל אישור ממשרד הבריאות לפעילות כזו בתוך מחלקות הקורונה, פתחנו את האפשרות הזו כאן בשיבא וזאת מתוך מטרה להעניק למטופלים במחלקות הקורונה את המעטפת המושלמת לה הם זקוקים במצב מורכב זה. בשיתוף פעולה עם ארגון 'עזר לחיים' של הרב נתן צישינסקי, וארגון "רפואה וחיים" אנו מפעילים את המערך המיוחד הזה, ומזמינים את ציבור המחלימים לקחת חלק ולהתנדב לתפקיד".

    הרב נתן צישינסקי יו"ר ארגון "עזר לחיים" 'אנחנו גאים ושמחים להיות לעזר למרכז הרפואי 'שיבא' הניצב כיום  בחזית הטיפול בנגיף הקורונה בישראל. פרויקט המתנדבים המחלימים יש לו יכולת לתרום תרומה משמעותית, לטיפול של הצוות הרפואי בחולים המאושפזים במחלקת הקורונה. אני קורא לכל המחלימים שיש להם את האפשרות לבוא ולתרום מזמנם, להצטרף למיזם המבורך הזה ולהיות שותפים בהצלת חיים. אני מודה להנהלת 'שיבא' על האמון שהיא נותנת במתנדבי 'עזר לחיים' גם בימים שגרה ובפרט בעת חרום של משבר הקורונה'

    המתנדבים יסייעו למאושפזים החולים כשהם ממוגנים בציוד מגן מלא ובהתאם להנחיות הצוות הרפואי.

    לפרטים נוספים ולהצטרפות למערך ההתנדבות יש ליצור קשר: 03-3730440 (שלוחה 2)



    0 תגובות