שר החוץ אשכנזי נפגש עם שה"ח של קרואטיה

    שלמה ריזל No Comments on שר החוץ אשכנזי נפגש עם שה"ח של קרואטיה

    שר החוץ גבי אשכנזי לשה"ח של קרואטיה: "קרואטיה היא אחת מהידידות הטובות שלנו באירופה. אני מברך את ידידי, גורדן גרליץ', על היחסים המצוינים בין קרואטיה לישראל. שיתופי הפעולה בין המדינות מצויינים וסיכמנו כי נמשיך לחזק ולהעמיק את שיתופי הפעולה בתחומים רבים נוספים. זו העת שקרואטיה תצטרף גם היא ותעביר את השגרירות שלה לירושלים"

    צילום: משרד החוץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ גבי אשכנזי אירח היום (שני) בלשכתו בירושלים את שר החוץ הקרואטי גורדן גרליץ' שמבקר בארץ.

    יצויין, כי זהו הביקור המדיני ה-10 בישראל בשלושת החודשים האחרונים.

    במהלך הפגישה בין שרי החוץ הוחלט על חתימת מזכר הבנות לקידום הסכם שיתופי פעולה אסטרטגיים בין המדינות שיכלול, התייעצויות מדיניות, יוזמות כלכליות דיפלומטיה דיגיטלית, תאום בעיתות חירום, שיתופי פעולה בינ"ל במדינות שלישיות ושת"פ במסגרת הא"א.

    שר החוץ אשכנזי: "אנו נמצאים בחלון הזדמנויות היסטורי של שינויים במזרח התיכון. תהליך הנורמליזציה בהובלת ארה"ב וקידום הסכם השלום עם איחוד האמירויות יביא לשגשוג, פריחה ויציבות במזרח התיכון. אני רואה חשיבות רבה בהצהרות הנלוות של סרביה וקוסובו ביחס לארגון החיזבאללה. זו העת שגם קרואטיה תעביר את מבנה השגרירות שלה לירושלים וכן תפעל להוציא את ארגון החיזבאללה מחוץ לחוק".

    צילום: משרד החוץ

    עוד סוכם בפגישה בין הצוותים המקצועיים על המשך שיתופי הפעולה הביטחוניים והכלכליים וכן הוחלט על הקמת פורום מקצועי כלכלי לזיהוי הזדמנויות כלכליות בתחומי המים, החקלאות, הרפואה הציבורית והקיימות.



    0 תגובות