סמוטריץ': "הציבור החרדי צודק בהתנגדות שלו לסגר במצב הנוכחי"

    ישראל רובין No Comments on סמוטריץ': "הציבור החרדי צודק בהתנגדות שלו לסגר במצב הנוכחי"

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' בשיחה עם 'קול חי': "הכי נוח לגלגל את האחריות על הציבור הדתי והחרדי שממילא לא אוהבים אותו בתקשורת. כשזו התחושה אז הציבור ופרנסיו מתקוממים ובצדק"

    סמוטריץ' נואם צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת
    9:09
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on השגריר לשעבר: "לא לומר לאמריקאים 'לא' על כל דבר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' אומר כי התנגדותו של הציבור החרדי להטלת סגרים על היישובים החרדיים, מוצדקת: "הציבור החרדי צודק מאוד בהתנגדות שלו לסגר במצב הנוכחי. הציבור הדתי והחרדי הוא ציבור מאוד אחראי, חכם וחושב. אנחנו מתחנכים על מסירות ואחריות לכלל ישראל. הציבור רוצה להרגיש שסגר זה לא איזו עבודה קלה שהממשלה עושה לעצמה אחרי שהיא נכשלה ולא עושה את מה שהיא צריכה לעשות ומגלגלת את הכל על האזרחים", אומר סמוטריץ' בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר כאן ב'קול חי'.

    האזינו

    סמוטריץ' מסביר כי "הממשלה חייבת שתהיה לה תכנית עבודה מסודרת והיא חייבת לעשות את חלקה באירוע הזה, וזה הבדיקות, המלוניות, החקירות האפידמיולוגיות והמענה הלוגיסטי והמענה הכלכלי למי שנפגע ושקיפות מול הציבור. כשאני הצעתי את עצמי לפרוייקטור אני סברתי שצריך לעשות הפוך ממה שעושים היום – קודם כל לשבת עם ראשי הרשויות".

    עוד מוסיף ח"כ סמוטריץ' "חצי שנה הייתה לממשלה הזו להיערך בצורה מסודרת. לייצר את תהליך קבלת החלטות, לייצר את אותו שיח ודיאלוג. הרי אף אחד לא רוצה שתהיה תחלואה – תשבו איתם, עם ראשי הרשויות ומנהיגי הקהילות ותגבשו איתם את הפתרונות".

    לדבריו "הממשלה צריכה לקחת את האחריות. התחושה עכשיו היא שהממשלה נכשלה ולא עושה את עבודתה ואז הכי קל זה זה לגלגל את האחריות על האזרחים, ואגב לא סתם על האזרחים אלא על האזרחים החלשים, אף אחד לא מתעסק עם המפגינים בבלפור כי יש להם גב תקשורתי, פוליטי ומשפטי. הכי נוח לגלגל את האחריות על הציבור הדתי והחרדי שממילא לא אוהבים אותו בתקשורת. כשזו התחושה אז הציבור ופרנסיו מתקוממים, ובצדק. אפשר לעשות את זה אחרת".



    0 תגובות