גנץ בב"ב: "ננצח את המגיפה ביחד, לא במריבות רק בשיתוף פעולה"

    איתי גדסי No Comments on גנץ בב"ב: "ננצח את המגיפה ביחד, לא במריבות רק בשיתוף פעולה"

    שר הביטחון בני גנץ ערך סיור מיוחד בב"ב לקראת ההכרעה על הטלת סגר על מספר ערים אדומות בהם בני ברק, מודיעין עילית, ביתר ואלעד. ר"ע ב"ב אמר לשר הביטחון: "סגר הוא דבר מיותר, במיוחד אם מדובר בערים מסוימות"

    צילום: אריאל חרמוני משרד הביטחון
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת הסגר. שר הביטחון בני גנץ סיים לפני זמן קצר ביקור מיוחד בעיריית בני ברק ביחד עם שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי, מפקד פיקוד העורף אלוף אורי גורדין וראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין, וזאת במסגרת היערכות מערכת הביטחון.

    גנץ ביקר במרכז השליטה ושוחח עם ראש העיר על היקפי התחלואה בבני ברק ועל הצעדים שנעשים במערכת הביטחון ופיקוד העורף על מנת לעצור את שרשרת ההדבקה.

    ראש העיר אברהם רובינשטיין אמר לגנץ, "אנחנו שמחים לארח אותך בעיר שלנו. הזמנתי אותך זמן רב כבר קודם. אני שמח שראית את העבודה המסורה של כל האנשים שעשו כאן עבודה נפלאה. ראינו בתקופת השיא של הקורונה, איך עבדו כל החיילים וארגוני המתנדבים יחד במאור פנים לתושבים. אנחנו מתפללים שהמגיפה תעזוב את ארץ ישראל".

    צילום: אריאל חרמוני משרד הביטחון

    רובינשטיין הבהיר כי "סגר הוא דבר מיותר בפרט על ערים מסויימות. אנחנו אומרים תודה רבה לכל אלה שעוזרים לנו ותודה רבה להקב"ה שמסייע בידינו".

    בסיום הביקור שר הביטחון נתן הצהרה ברחבת העירייה: "במלחמה כמו במלחמה צריך לוודא שכל הגייסות ערוכים. מצאתי כאן בבני ברק קשב, נכונות, תוצאות טובות אך לצידן קשיים".

    גנץ הבהיר, "אין פה שאלה של פוליטיקה, יש פה שאלה של פנדמיה וצריך להתמודד עם זה. ביחד נהיה מסוגלים לנצח את המחלה הזאת, אבל רק ביחד, לא במריבות, אלא בשיתוף פעולה".

    בסיום דבריו הבטיח גנץ כי "מערכת הביטחון היא מערכת הפתרון, אנחנו נעמיד פה כל מה שצריך בתחום הפיקוד והשליטה, בתחום הבידוק, הבידוד, הסיוע לאזרחים, בכל תחום שיצטרכו עזרה אנחנו נימצא שם כמובן בכפוף להנחיות משרד הבריאות ופרופ' גמזו ובסיוע יתר משרדי הממשלה ובראשם משרד הפנים".

    ר"ע ב"ב מעניק תשורה לשר הביטחון:

    צילום: אריאל חרמוני משרד הביטחון


    0 תגובות