ר"ע בית שמש: "מסרבת לקבל תכתיבים על סגר דרך התקשורת"

    איתי גדסי No Comments on ר"ע בית שמש: "מסרבת לקבל תכתיבים על סגר דרך התקשורת"

    ר"ע ב"ש עליזה בלוך ביקרה בחריפות את הכוונת להטיל סגר על שכונות בעיר, "מדובר בכלי שנוסה שלוש פעמים, ונכשל". בלוך הסבירה כי העיר עדיין משתקמת מהנזקים של הסגר הקודם

    הסגר הקודם בבית שמש צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך גם יוצאת כנגד הכוונה להטיל סגר על שתי שכונות בעיר, סגירת מערכת החינוך כולה והטלת סגר לילי בכל העיר בית שמש. "מדובר בכלי שנוסה שלוש פעמים, ונכשל. צריך לתת מענה מוסדר ולא שליפות"

    ראש העיר ד"ר עליזה בלוך אמרה: "שמעתי מהתקשורת על הכוונה להטיל סגר על שתי שכונות, להשבית את מערכת החינוך כולה ולהטיל סגר לילי על כלל העיר. אני מסרבת לקבל תכתיבים דרך אמצעי התקשורת. חמ"ל הפינויים של עיריית בית שמש ממשיך בתפוקה מלאה לפנות חולים ומבודדים מהעיר. אנחנו מנהלים מסעות הסברה בשיתוף פיקוד העורף להמשיך ולעודד חבישת מסכות וריחוק חברתי" הבהירה ראש העיר.

    בנוסף הציגה ראש העיר את העבודה בתוך העיר בכדי לשקם את נזקי הסגר הקודם, "עיריית בית שמש עמלה לסייע בשיקום העסקים הקטנים שעוד טרם השתקמו מהסגרים הקודמים. מישהו מבין את ההשלכות של סגירה חוזרת של כלל העסקים הקטנים בעיר? של סגירת 45 אלף תלמידים בשליפה וללא חשיבת עומק? כך לא מתבצעת עבודת מטה. אני קוראת לפרופ' גמזו לעצור כל צעד חד צדדי ולהימנע מהטלת סגר על שכונות בעיר".



    0 תגובות