ר"ע ב"ב לבכירי המשטרה: "אם יוטל סגר – אשתתף בהפגנות נגדו"

    איתי גדסי No Comments on ר"ע ב"ב לבכירי המשטרה: "אם יוטל סגר – אשתתף בהפגנות נגדו"

    הזעם החרדי גובר: ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין בתגובה לבכירי המשטרה שפנו אליו לבדוק מה תהיה מדיניות העירייה במידה ויתפתח גל זעם בעקבות הסגר: "אני מתכוון להשתתף בהפגנות נגד הסגר הבלתי מוצדק"

    אברהם רובינשטיין צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכירים במשטרת ישראל פנו הבוקר (ראשון) לראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, לבדוק מה תהיה מדיניות העירייה במידה ויתפתח גל זעם בעקבות הסגר. רובינשטיין השיב כי הוא "מתכוון להשתתף בהפגנות נגד הסגר הבלתי מוצדק".

    כזכור, ביום חמישי האחרון החליט קבינט הקורונה להטיל החל ממחר (שני) סגר על מספר הערים ה'אדומות ביותר', על פי תוכנית הרמזור של גמזו. ברשימת היישובים עליהם המליץ פרוייקטור הקורונה לקבינט להטיל סגר נמצאים יישובים חרדיים וערביים בלבד. בשלב זה, טרם הוחלט סופית על אילו יישובים יוטלו הסגרים.

    בציבור החרדי זועמים על החלטת הקבינט וטוענים כי היחס למגזר וליישובים החרדיים בתקופת משבר הקורונה אינו שיוויוני ואומרים כי ההחלטה להטיל סגר אינה מוצדקת ואף אינה אפקטיבית למיגור התחלואה.

    ראש לשכת ראש העיר בני ברק, גדליה סילמן אמר הבוקר לקרן נויבך ב'רשת ב' כי "גמזו הפר התחייבות מפורשת שלא להכניס לנתוני התחלואה העירוניים את בחורי הישיבות שנמצאים בקפסולות. בלי הבחורים שבישיבות בני ברק נמצאת בתחתית הרשימה".

    ראש העיר אלעד, ישראל פרוש אמר הבוקר לבצלאל קאהן כאן ב'קול חי' כי החרדים הפכו ל"כבשה השחורה" וכי "לא סופרים אותנו". לטענתו "סופרים את הבחורים המאומתים שנמצאים בישיבות ואת אלו שבמלוניות. אלעד נקיה. אני אומר לך, תלך לציבור החילוני תראה איך הם נמצאים במסעדות, במסיבות, בחופי הים ובהפגנות. לא יכול להיות שהקב"ה הוריד את החולי רק למגזר החרדי ולמגזר הערבי. יש פה שאלה שצריכים לשאול".

    פרוש אף איים להפסיק את שיתוף הפעולה עם הרשויות "אם באמת לא יספרו אותנו אז גם אנחנו לא נספור אותם".



    0 תגובות