השר ליצמן: "קורא להחיל הנחיות שיוויוניות"

    איתי גדסי No Comments on השר ליצמן: "קורא להחיל הנחיות שיוויוניות"

    שר השיכון ליצמן, שהתנגד בקבינט להחלטה להטיל סגר על ערים אדומות: "התנגדתי נחרצות בדיון בקבינט הקורונה להחלטה על הטלת סגר בערים שהוגדרו אדומות. כפי שהוכח בשטח מניסיון העבר הלא רחוק כי סגר שאינו ממוקד בשכונה מסוימת, אינו יעיל להורדת התחלואה, אלא התברר כצעד ענישה קולקטיבי, שאינו מידתי ולא נכון"

    יעקב ליצמן צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן תוקף בחריפות את החלטת קבינט הקורונה להטיל סגר על ערים, חרדיות ברובן, בהן קיים שיעור תחלואה גבוה ומוגדרות 'אדומות'.

    "לצערי צדקתי במה שהתרעתי בשבועות האחרונים, כי ההחלטה להטלת סגר בשלב זה, הינה חלק מתכנית סדורה של חלק מהגורמים, להביא לסגר בחגים וסגירת בתי הכנסת בימי ראש השנה, יום כיפור וסוכות, מה שלא נאפשר בשום צורה", אמר ליצמן בתום ישיבת הקבינט.

    "לפיכך התנגדתי נחרצות בדיון בקבינט הקורונה להחלטה על הטלת סגר בערים שהוגדרו אדומות. כפי שהוכח בשטח מניסיון העבר הלא רחוק כי סגר שאינו ממוקד בשכונה מסוימת, אינו יעיל להורדת התחלואה, אלא התברר כצעד ענישה קולקטיבי, שאינו מידתי ולא נכון", טוען שר השיכון.

    ליצמן קרא לממשלה להתעשת ולהחיל הנחיות שיוויוניות "אני שב וקורא, להחיל הנחיות שיוויוניות וברורות כדי לחזור ולנצח את הקורונה. רק באמינות ובשקיפות נוכל להחזיר את אמון הציבור ואת שיתוף הפעולה של אזרחי ישראל בקטיעת שרשרת התחלואה".



    0 תגובות