שר הבריאות: "לא ניתן לנהל מלחמה להצלת חיים במגפה בזמן שביתה"

    איתי גדסי No Comments on שר הבריאות: "לא ניתן לנהל מלחמה להצלת חיים במגפה בזמן שביתה"

    הוגשו צווי מניעה לעובדי המעבדות על ידי משרד הבריאות והיום יתכנס דיון בבית הדין לעבודה

    בדיקות קורונה במעבדה. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במשרד הבריאות מציינים כי למרות דיונים רבים שנעשו עם משרד האוצר ועם האיגוד וההצעות שהונחו על השולחן בהן תוספת שכר, תקנים וכן גמול על מספר בדיקות לא הצליחו הצדדים להגיע להסכמה. יצוין כי מלבד המגעים שהתקיימו בהנחיית שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין גם התווספו עשרות תקנים שאויישו במלואם, עבור המעבדות.

    שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר כי הפעולה הייתה הכרחית: "לבי עם עובדי המעבדות. מדובר בעובדים מסורים ביותר שעובדים למען בריאות הציבור לילות כימים. לאורך כל תקופת כהונתי כשר הבריאות התייצבתי לצד העובדים במאבקם הצודק. הגענו להישגים חשובים של תוספות שכר משמעותיות לעובדים, ולצערי טרם התקבלה הסכמה".

    עוד הוסיף, "לא ניתן לנהל מלחמה להצלת חיים במגפה בזמן שביתה. אני מקווה שהאירוע יסתיים במהרה לטובת המשך פעילות תקינה ומלחמה בנגיף".

    מנכל משרד הבדיאות הפרופ׳ חזי לוי אמר: "בלית ברירה ומתוך דאגה לחולים ולבתי החולים במרפאות נאלצנו להוציא צווי מניעה כנגד המשך שביתת עובדי המעבדות וזאת לאחר מספר דיונים קדחתניים".

    פרופ׳ לוי ציין שיש בליבו הערכה רבה לעובדי המעבדות ויחד עם זאת לא ניתן בעת הזאת להשבית פעילות המעבדות בעיצומה של הקורונה.



    0 תגובות