פארק מיני ישראל שומר שבת: "לא ברור איך? אבל היינו מפסידים כסף"

    איתי גדסי No Comments on פארק מיני ישראל שומר שבת: "לא ברור איך? אבל היינו מפסידים כסף"

    סגן שר התחבורה אורי מקלב הגיע לפארק מיני ישראל בלטרון, לחזק את ידי ההנהלה שהחליטה לסגור את השערים בשבת ולשמור על קדושת השבת. מקלב: "מובטחים אנו כי משמירת השבת לא מפסידים"

    12:03
    24.04.24
    אתר קול חי No Comments on התקדמות או תעתוע: "חמאס הגמיש את דרישותיו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחזקים עושי מצווה: לאחר שסגר את שעריו בשבת – סגן שר התחבורה אורי מקלב ביקר בפארק מיני ישראל הממוקם בלטרון לחזק את ידי מנהל האתר עם החלטתו לסגירת הפעילות בשבת קודש, מקלב אף נועד עם צמרת ההנהלה הבכירה של החברה המפעילה את הפארק ושמע מהם על ההחלטה החשובה לסגור את הפעילות בשבת קודש.

    הבעלים של החברה המפעילה את הפארק סיפר בהתרגשות למקלב ולצוות לשכתו המורחב על ההחלטה לסגור את הפעילות בשבת באופן מוחלט, "הדבר הראשון שעשיתי אחרי שנכנסתי לכאן היה לסגור בשבת, כל שבת הפארק היה מפסיק כסף, זה לא ברור כיצד זה קרה אבל בכל שבת שהפארק היה פעיל והיו בו מבקרים היינו מפסידים סכומים גדולים של כסף, פשוט ראינו שאין ברכה בכסף".

    סגן השר אורי מקלב חיזק את ידי הבעלים ואמר כי מובטחים אנו כי משמירת השבת לא מפסידים, אין ספק כי אתם תראו במסירותכם למען שמירת השבת בדקדוק הצלחה רבה בכל מעשה ידכם תוכלו להתגבר על המשברים שנמצאים כיום, מעבר לסיעתא דשמיא שתבוא לכם הציבור החרדי יודע להוקיר טובה, ואין ספר כי אנחנו כציבור נדע להכיר טובה, נעשה את ההשתדלות לחזק את המקום, אם במוסדות הלימוד ומרכזי הלמידה השונים והן הציבור הרחב.

    מיד עם ההחלטה לסגור את הפארק בשבת בנו בחברה תוכניות חינוכיות לילדי תלמודי התורה ובתי הספר אשר יגיעו למקום זאת בנוסף לשיתוף פעולה המתחיל בימים אלו עם 'מכון המקדש' אשר יצוק תכנים תורנים למקום, מנהלי החברה ציינו כי הם מכירים את הצרכים של הציבור החרדי ופועלים להתאים את המקום באופן מלא לטובת המבקרים הן מההיבט הכלכלי ומכירת כרטיסים מוזלים והן מההיבט הרוחני.

    סגן השר מקלב התעניין על הקשיים אותם חוו עם משבר הקורונה, מנכ"ל החברה הסביר כי הם נאלצו לסגור את הפארק למבקרים כחמישה חודשים דבר שהביא להפסדים כלכליים וכעת מקווים בחברה עם ההחלטה להפסיק את הפעילות בשבת יראו ברכה בעמל ידיהם, לאחר מכן בחנו אנשי לשכתו של סגן השר אורי מקלב את נגישות התחבורה וקווי השירות למקום, סגן השר הורה לצוותו לבחון הקמת תחנה עם קווים ישירים מירושלים למקום לטובת המבקרים במקום.



    0 תגובות