טיסות ישראליות לדובאי ואבו דאבי ומעל שמי סעודיה

    שלמה ריזל No Comments on טיסות ישראליות לדובאי ואבו דאבי ומעל שמי סעודיה

    ראש הממשלה נתניהו: "פריצת דרך ענקית: מטוסים ישראלים ומטוסים של כל המדינות יוכלו לטוס ישירות מישראל לאבו-דאבי, לדובאי ובחזרה. זה יוזיל את הטיסות, זה יקצר את הזמן, זה יפתח תיירות אדירה, זה יפתח את הכלכלה שלנו"

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (רביעי) כי לאור ההסכם עם איחוד האמירויות הערביות, טיסות ישראליות יוכלו לטוס ישירות מישראל לאבו-דאבי, לדובאי ובחזרה. כמו כן, מטוסים ישראליים יוכלו לעבור מעל שמי אבו דאבי, דובאי ואף מעל שמי סעודיה.

    "במשך שנים אני עובד לפתוח את השמיים של ישראל מזרחה. בשורה גדולה הייתה לפני שנתיים וחצי כשחברת התעופה "אייר אינדיה" קיבלה אישור לטוס ישירות לישראל", כתב ראש הממשלה.

    "עכשיו", הוסיף נתניהו "פריצת דרך ענקית נוספת – מטוסים ישראלים ומטוסים של כל המדינות יוכלו לטוס ישירות מישראל לאבו-דאבי, לדובאי ובחזרה. זה יוזיל את הטיסות, זה יקצר את הזמן, זה יפתח תיירות אדירה, זה יפתח את הכלכלה שלנו".

    "זה יעשה עוד דבר", ציין ראש הממשלה – "זה יפתח את המזרח. כשאתם טסים לתאילנד או לכל מקום אחר באסיה, זה יגלח שעות ומחירים. בשורה ענקית לכם, אזרחי ישראל. אלה פירות השלום של שלום אמת. אני רוצה להודות לג'ארד קושנר ולשייח' מוחמד בן זאיד על התרומה החשובה הזאת של היום. יהיו עוד הרבה בשורות טובות".



    0 תגובות