דובר צה"ל בריאיון: "היינו מוכנים להחריף את התגובות כנגד חמאס"

    אסתי פלד No Comments on דובר צה"ל בריאיון: "היינו מוכנים להחריף את התגובות כנגד חמאס"

    דובר צה"ל תא"ל הדי זילברמן בריאיון ל'מהדורה המרכזית' הסביר את הרקע שאילץ את חמאס להסכים לרגיעה מול ישראל למרות התקיפות ברצועה. ומה מקור שמו של דובר צה"ל?

    צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר צה"ל תא"ל הדי זילברמן התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי וסיפר על התמיכה הקריטית של צה"ל למאבק בקורונה, "אנחנו משקיעים מאמץ גדול בסיוע למדינה לעצור את הנגיף. הקמנו מפקדת אלון בכל הערים ולא רק בערים אדומות כדי לעזור ולדאוג לציבור הרחב".

    דובר צה"ל הסביר את האילוצים של חמאס להכריז על רגיעה מול ישראל, "אתמול בערב שמענו את הכרזת חמאס על הפסקת הפעילות החבלנית, יש 4 סיבות להכרזה של חמאס, א. הם התקיפות של צה"ל כנגד מגוון יעדים של חמאס. ב. הפעם החלנו סנקציות הגבלות אזרחיות על הדיג והסחורות ובעיקר אי הכנסת סולר שפוגע בחשבון. ג. משבר הקורונה שהחל שם. ד. הכסף הקטארי שמעבירים לחמאס. והם ארבעת הדברים שהביאו את ההכרזה שהיא מצויינת מבחינתנו".

    עוד הוסיף, "אנחנו היינו דרוכים ומוכנים להחריף את התגובות כנגד חמאס. והיה ויהיה נדע גם להגיב בחריפות יתר".

    על האיום מצפון על רקע איומי חיזבאללה אומר זילברמן, "אנחנו ממשיכים לפעול וערוכים ודרוכים וממשיכים לפעול להכשיל את פעולות חיזבאללה לפגע בחיילנו. אני הייתי בסופ"ש בגליל והשגרה נמשכת כרגיל. לנו יש יעדים אסטרטגים בזירה הצפונית ואנחנו לא מוכנים שהם יקרו".

     

     



    0 תגובות