בביתר עילית ובעמנואל לא עוצרים ברמזור אדום

    ישראל רובין No Comments on בביתר עילית ובעמנואל לא עוצרים ברמזור אדום

    בביתר ועמנואל קובלים על ההחלטה להגדיר את הערים כ'אדומות' ומתקשים ליישם את ההחלטה לסגור את בתי הספר, שהגיעה ברגע האחרון ובאישון ליל: "החלטת ממשלה שמגיעה ב-11:30 בלילה יוצרת כאוס ובלאגן", אומר ראש מועצת עמנואל. "לא ברור כיצד נכנסה ביתר עילית לרשימת הערים האדומות", אומרים בביתר

    כיתה • אילוסטרציה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חרף החלטת קבינט הקורונה להכריז על הערים החרדיות ביתר עילית ועמנואל כערים 'אדומות', מבדיקה בשטח עולה כי הלימודים בבתי הספר בערים אלו ממשיכים הבוקר (שלישי) כרגיל. כך עולה מדיווחים שונים שהגיעו למערכת. יצויין כי, כידוע, הלימודים בתלמודי התורה בערים החרדיות החלו כבר בא' אלול, תוך שמירה על כללי הזהירות.

    ככל הידוע, ההודעה שהתקבלה באישון הלילה על החלטת הקבינט שלא לפתוח את בתי הספר, לא הספיקה להגיע להורים ולמוסדות החינוך ובשל כך הלימודים המשיכו כרגיל.

    ראש מועצת עמנואל, אליהו גפני אמר הבוקר לבצלאל קאהן כאן ב'קול חי' כי "החלטת ממשלה שמגיעה ב-11:30 בלילה יוצרת כאוס ובלאגן, וזה אחרי ישיבה מסודרת שאנחנו, ראשי הרשויות, קיימנו אתמול עם שר הביטחון ושר הפנים והשר לעניינים אזרחיים במשרד הביטחון. גם פרופ' גזמזו נכח בישיבה, ופתאום ב-11:30 בלילה החלטת ממשלה. עכשיו לך תעדכן את כל הציבור החרדי, שלא כל כך ניזון מחדשות וגם קשה לו לקבל הודעות מהרגע להרגע". לדבריו "אנחנו בשבע בבוקר הוצאנו הודעה, ההודעה יש לה קצת דיליי והיא מגיעה קצת אחרי ויש קצת בלאגן".

    בעיריית ביתר עילית פרסמו הבוקר הודעה בה נכתב כי "לא ברור כיצד נכנסה ביתר עילית לרשימת הערים האדומות, כאשר על פי כל הנתונים העיר אינה אדומה בהגדרה. אנו פועלים כדי לברר את הטעות מול הרשויות". מאוחר יותר, הגיבו בעירייה לפרסומים והכחישו שהלימודים בעיר נמשכים "אין לימודים בעיר, ע"פ הנחיית הרשויות".

    "במקביל", הוסיפו בעירייה וחזרו על הודעתם מהבוקר "אנו פועלים כדי לברר איך הפכה ביתר עילית בין לילה לעיר אדומה, למרות שהנתונים מעידים בברור כי אינה אדומה בהגדרה".

    כזכור, קבינט הקורונה החליט בתחילה לאמץ את עמדת שר החינוך גלנט ולפתוח את שנת הלימודים בכלל בתי הספר בארץ, בניגוד לעמדת פרוייקטור המאבק בקורונה, פרופ' רוני גמזו. אולם, אמש (שני בערב) התכנס הקבינט בשנית והחליט, ברגע האחרון, פה אחד לאמץ את עמדת הפרוייקטור ולא לפתוח את שנת הלימודים בבתי הספר בערים המוגדרות כ'אדומות' על פי תוכנית הרמזור של גמזו.



    0 תגובות