בנט לנתניהו וגנץ: "תנו לצו לעצירת משכורות המחבלים להיכנס לתוקף"

    איתי גדסי No Comments on בנט לנתניהו וגנץ: "תנו לצו לעצירת משכורות המחבלים להיכנס לתוקף"

    שר הביטחון לשעבר מבקר בחריפות את הדחייה של שר הביטחון כנגד הצו להפסקת משכורות המחבלים שהביא להצלחה ברשות הפלסטינית מול משפחות המחבלים: "נמאס לנו ממילות נחמה ריקות שלכם על רצח יהודים"

    נפתלי בנט צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט תקף את ההחלטה לדחיית הצו להפסקת משכורות המחבלים שאותו יזם וביצע: "ראש הממשלה נתניהו והשר בני גנץ – הפעם לא יהיו לכם תירוצים. אל תדחו שוב את הצו להפסקת משכורות המחבלים. נמאס לנו ממילות נחמה ריקות שלכם על רצח יהודים" אמר בנט.

    לדבריו, "בכל חודש הרשות מעבירה כ-110 מיליון ש״ח למחבלים ולבני משפחות של מחבלים שמתו בעת הפיגוע".

    בנט סיפר כי "כשר ביטחון פעלתי. הוצאתי לראשונה צו שמונע מבנקים פלסטינים להעביר משכורות למחבלים. וזה הצליח. הבנקים נבהלו, עצרו את העברת הכספים. משפחות המחבלים השתוללו. ניפצו שמשות בנקים, איימו על חיי מנהלי הבנקים וכו".

    בנט הוסיף כי אז כשר ביטחון, "הרשות הפלסטינית לחצה עליי לבטל, סירבתי. מה פתאום לבטל. אלו כספים שמעודדים רצח. ואז קמה ממשלת נתניהו-גנץ, גנץ החליף אותי בביטחון,
    גנץ ונתניהו ביטלו את הצו. הרמנו קול. הסברנו שזו שגיאה נוראה. כלום".

    בנט פונה ישירות לנתניהו וגנץ ואומר, "היום, הצו אמור להיכנס לתוקף ולעצור משכורות, אלא אם נתניהו וגנץ שוב ידחו את הצו. לא נוותר. נפעיל את כל הכלים הפרלמנטרים עד שיוחזר הצו והכספים יפסיקו לזרום לרוצחים".

    בנט הוסיף ואמר בחריפות, "נתניהו וגנץ, איננו רוצים מכם מילות נחמה ריקות לאחר הריגתו של הלוחם עמית בן יגאל, או רצח הרב שי אוחיון הי״ד. הרי משפחות הרוצחים שלהם מקבלים כבר משכורת. עכשיו הזמן לפעולה. תנו לצו שאני הוצאתי להיכנס לתוקף היום. זה בנפשנו".



    0 תגובות