הברכה המרגשת של מרן שר התורה לתורמים

    עמית דניאל No Comments on הברכה המרגשת של מרן שר התורה לתורמים

    במענה לשאלת ראש הכוללים "נרו יאיר" הרב ישעיהו גרינשפן שליט"א, אודות המתקשים בנתינת צדקה בימים אלו ומתאמצים יותר מכפי יכולתם, התבטא מרן שר התורה שהתורם "יראה בעיניים" את הישועה והשפע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    בימים אלו יצאה רשת הכוללים "נרו יאיר", בקמפיין גיוס המונים, בעקבות מחסור חמור בתשלום הסכמי השותפות שנחתמו עם האברכים.

    עם פתיחת המגבית, נשאל מרן שר התורה, למה יזכו אלו אשר יתרמו למגבית רשת הכוללים "נרו יאיר". לשאלת ראש רשת הכוללים, השיב מרן שר התורה שהתורמים "יזכו ללמוד תורה". מרן שר התורה נשאל, שבעקבות התקופה הקשה הזו, רבים מתקשים לתת צדקה, ומה ניתן לומר לאלו שיתאמצו יותר מכפי יכולתם. מרן שר התורה הרהר מספר שניות, ואז הוציא ברך מפי קודשו "יראה בעיניים".

    רשת הכוללים נרו יאיר יצאה כאמור בימים אלו לקמפיין גיוס המונים, בעקבות מחסור חמור בתשלום הסכמי השותפות שנחתמו עם האברכים.

    נספר, כי מיזם "נרו יאיר" פועל באופן שבו זבולונים, קרי תומכי תורה ואנשי עסקים, מחזיקים את האברכים באופן ישיר, כך שהסכם "יששכר וזבולון" העתיק, ממשיך גם בימנו אנו.

    ברשת הכוללים לומדים כ-200 אברכים, כאשר לכל אברך ישנו מחזיק תורה התומך בו באופן ישיר. בעת האחרונה, עם פרוץ משבר הקורונה וקריסת בתי העסק, נקלעו תומכי תורה רבים לקשיים כלכליים, והם מחרפים נפשם על מנת לשמר את השותפות. יש מביניהם שנאלצו לעצור כעת את ההסכם, ואחרים הפחיתו מלגות. לצורך כך, יצא הרב גרינשפן בקריאה לציבור, לסייע למיזם הגדול ולהעניק שנה של שקט לבעלי העסקים, על מנת שיוכלו להתגבר על הקשיים ולהמשיך את השותפות.

    ראש רשת הכוללים הרב גרינשפן מספר בהתלהבות, על זרם טלפונים בלתי פוסק של אנשים המספרים כי זכו ממש "לראות בעיניהם" ישועה גדולה בימים האחרונים, לאחר שהצטרפו ולקחו על עצמם החזקת אברך ושותפות במיזם. "אין ספק כי הזכות הגדולה להמשיך ולקיים את הסכם השותפות הגדול, ולסייע ללומדי תורה, תעמוד לכל התורמים", אומר ראש רשת הכוללים. מוקד ההתרמה במספר כוכבית 5584



    0 תגובות