מטרנה אקסטרה קר מהדרין: סדרת התמ"ל הצומחת בישראל

    עפר גדנקן No Comments on מטרנה אקסטרה קר מהדרין: סדרת התמ"ל הצומחת בישראל

    מטרנה אקסטרה קר מהדרין: סדרת התמ"ל הצומחת בישראל

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני  כשנתיים, השיקה מטרנה את סדרת מטרנה אקסטרה קר מהדרין – סדרת תמ"ל -תחליפי חלב בעלת היתרון המשולש לעיכול קל, המכילה שילוב רכיבים ייחודי: פרוביוטיקה, סיבים פרה ביוטיים ושמן בטאפלמיטט. עם השקתה, הפכה סדרת מטרנה אקסטרה קר מהדרין לסדרה הראשונה של תחליפי החלב בכשרות בד"צ העדה החרדית המכילה פרוביוטיקה בכל השלבים.
    כיום רושמת הסדרה הישג מרשים; ע"פ נתוני סטורנקסט, אקסטרה קר מהדרין הינה הסדרה הצומחת ביותר ב-2019 בכלל שוק התמ"ל (תחליפי החלב) בישראל!
    כשמדברים על תזונת תינוקות חשוב להדגיש שההזנה הטבעית היא הטובה והמומלצת ביותר לתינוק, בשל יתרונותיה הרבים –  מהווה הזנה מיטבית המספקת את כל צרכי התינוק, קלה לעיכול, תורמת להתפתחות, וגם מכילה רכיבים התורמים לחיזוק ההגנה החיסונית של התינוק, כמו למשל נוגדנים וחיידקים פרוביוטיים. עם זאת, במקרים בהם נדרש תחליף להזנה טבעית, התמ"ל משמש להזנת התינוק ומספק לתינוק רכיבים החיוניים בשלב זה של החיים.
    מטרנה, המזינה את תינוקות הציבור החרדי מזה דורות רבים ומהווה את הבחירה של מרבית האימהות בישראל, מחויבת הן לאיכות והן לכשרות מהודרת ותמיד הייתה הראשונה לחבר בין השניים ולהשקיע בפיתוח מוצריה כדי להציע את המגוון הרחב ביותר בכשרות בד"צ העדה החרדית.



    0 תגובות