יש אירוע ויש אירוע גורמה

    עפר גדנקן No Comments on יש אירוע ויש אירוע גורמה

    עורכים שמחה? מזל טוב! בין אם אתם הולכים על קונספט ביתי ומצומצם ובין אם על אירוע בשטח פתוח, עם תפריט הגורמה של גולדיס והשירות המושלם- האירוע שלכם יהיה טעים, עשיר ומיוחד הרבה יותר.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גולדיס מציעה תפריט גורמה עשיר ומגוון לכל סוגי האירועים בכל קונספט שתבחרו, עם אפשרות לקבלת האוכל בלבד או כולל שירות מקיף של כלים, עריכה ושירותי מלצרות בהגשה אישית- לפי בחירתכם ובכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית.

    תפריט האירועים של גולדיס כולל לחמניות וסלטים, מנת פתיחה, מנה עיקרית עם מגוון תוספות לבחירה ותפריט קינוחים עשיר ומגוון. המנות מגיעות ישירות למקום האירוע, ארוזות היטב להגשה מהירה ואסטטית.

    צוות המטבח של גולדיס בניצוחם של השפים משה גולדיס ומשה קצ'וקי עמלים כל העת על התאמת התפריט ושדרוגו ביצירת מנות מופלאות בטעמים עשירים ומיוחדים, כאשר בכל יום מתבשלות מנות טריות הישר מהמטבח בשביל להבטיח לכם חוויה אמיתית, עשירה וברמה הגבוהה ביותר.

    בגולדיס תמצאו מבחר עשיר של מנות פתיחה, סלטים, דגים, עופות ובשרים עם מגגון תוספות ותפריט קינוחים עישר בכל ימות השבוע ובמיוחד לכבוד שבת וימים טובים- עם אפשרות לישיבה במקום או למשלוח טייק אווי עד לפתח הבית.

     



    0 תגובות