השר כץ: "מרידור פנה לפעילות פוליטית גלויה ובוטה נגד הממשלה"

    אליהו גרין No Comments on השר כץ: "מרידור פנה לפעילות פוליטית גלויה ובוטה נגד הממשלה"

    שר האוצר התייחס להתפטרות הממונה על אגף התקציבים ותקף אותו: "לאחרונה, על רקע אפשרות של בחירות מוקדמות מרידור פנה לפעילות פוליטית גלויה ובוטה נגד הממשלה; אני איבדתי בו אמון וטוב עשה שהגיש את התפטרותו"

    שר האוצר ישראל כץ צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר ישראל כ"ץ התייחס הבוקר (שני) להתפטרות ראש אגף התקציבים במשרדו, שאול מרידור. בריאיון לאריה גולן בכאן רשת ב', אמר השר כ"ץ כי "לאחרונה, על רקע אפשרות של בחירות מוקדמות מרידור פנה לפעילות פוליטית גלויה ובוטה נגד הממשלה".

    לטענת כץ, מרידור פגע בעבודת המשרד: יצר פרובוקציות בדיונים פנימיים, הדליף בלי הרף וניסה למנוע מהממשלה להגיש סיוע כספי לציבור (המענק של 6.7 מיליארד שקל) "אני איבדתי בו אמון וטוב עשה שהגיש את התפטרותו במכתב מבוהל", אמר שר האוצר.

    עוד הוסיף כץ "מהתגובות באופוזיציה, ברור לאן הוא שייך, הוא הולך בדרכו של אביו, שהיה שר אוצר והתפטר". לדבריו, גם שר האוצר לשעבר משה כחלון, רצה לפטר את מרידור מתפקידו. "כשנכנסתי לתפקיד אמרתי לו שכל עוד ימלא את המדיניות שאתווה, אתן לו גיבוי. אבל לאכזבתי, הוא רוצה להפיל את ראש הממשלה ולפגוע בליכוד", הוסיף.

    בתוך כך, על הדרישה לקצץ בפנסיות ובשכר הבכירים בשירות המדינה אמר שר האוצר כי "הבכירים שמשתכרים מעל ל-20 אלף שקל בחודש, צריכים להשתתף בתרומה למאבק בקורונה". כ"ץ הוסיף כי הוא מצפה מיו"ר ההסתדרות להתייצב לצדו ולעמוד מול בעלי השכר הגבוה. "אביא זאת לממשלה, ואני מאמין שההחלטה תזכה לתמיכתה", אמר כ"ץ. הדברים הובאו באתר 'כאן 11'.



    0 תגובות