פקיד מול נבחר הציבור: שר האוצר ביקש לפטר את מרידור "חוסר אמון"

    איתי גדסי No Comments on פקיד מול נבחר הציבור: שר האוצר ביקש לפטר את מרידור "חוסר אמון"

    לאחר ששר האוצר נפגש עם היועמ"ש בנוגע לפיטוריו של ראש אגף התקציבים באוצר בשל "חוסר אמון מוחלט", מרידור הודיע מיידית על התפטרותו

    שאול מרידור צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שלטון הפקידים. ראש אגף התקציבים באוצר שאול מרידור הודיע על התפטרותו הערב (ראשון) לאחר חילוקי דעות חריפים בינו לבין שר האוצר ישראל כץ. מרידור שהיה סוג של אופזיציונר של כץ הבין כי השר מתכוון לפטרו ומיהר להודיע על התפטרותו.

    הערב נפגש שר האוצר ישראל כ"ץ עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט והודיע לו שבכוונתו לקדם תהליך להעברת שאול מרידור מתפקידו בשל "חוסר אמון מוחלט" כהגדרתו ולטענתו השל העובדה שמרידות פועל באופן בוטה נגד מדיניות השר והממשלה ופוגע בעבודת האוצר. זמן קצר לאחר מכן הודיע מרידור על התפטרותו, כך חושף עמית סגל.

    שר האוצר ישראל כ״ץ  בירך על החלטתו של מרידור וכתב: "מאז כניסתי לתפקיד הענקתי גיבוי רחב לצוות המקצועי באוצר ובכללו לשאול מרידור , כפי שעשיתי בכל תפקידי בעבר".

    השר הוסיף כי "לצערי לאחרונה מתוך שיקולים פוליטיים צרים החל מרידור לפעול באופן בוטה וגם פומבי נגד מדיניות הממשלה ונגד המדיניות שהובלתי במשרד האוצר, ולכן פרישתו מתפקיד ראש אגף התקציבים היא מהלך נכון ומתבקש". אמר השר כץ.

    לדבריו, "בכוונתי להביא בהקדם מחליף ראוי ומקצועי לתפקיד שיסייע לי ולממשלה בקידום המדיניות הכלכלית בתקופה מאתגרת זו".



    0 תגובות