השר כץ: "ברקת הפך את ירושלים לעיר הכי ענייה"; ברקת: "כץ צריך להתפטר"

    ישראל רובין No Comments on השר כץ: "ברקת הפך את ירושלים לעיר הכי ענייה"; ברקת: "כץ צריך להתפטר"

    עימות נוסף בין שר האוצר ישראל כץ וח"כ ניר ברקת: השר כץ תקף: "ברקת נתן לאיזה פרופ' אמריקאי לכתוב לו תכנית ובה הוא מנופף". ברקת: "נכשלת בטיפול במשבר, עליך להתפטר"

    צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היריבות בין שר האוצר ישראל כץ וח"כ ניר ברקת מחריפה והבוקר (ראשון) נרשם עימות נוסף בין השניים כאשר השר כץ תקף בחריפות את ח"כ ברקת והתנהלותו "כל סיפור ההיי-טק, ההשקעות המשפחתיות וההון המשפחתי – אין להן משמעות. הרקורד של אדם נמדד בעשייה הציבורית. אני ב-10 שנים עשיתי מהפכת ענק בים, באוויר וביבשה. הוא ב-10 שנים נכשל בכך שהפך את ירושלים לעיר הכי ענייה", אמר השר בראיון לתכנית 'קלמןליברמן' בכאן רשת ב'.

    עוד אמר כץ "איך ברקת, הח"כ הכי מובטל היום הפך למבין בכלכלה? בגלל שירש כמה מליונים מאבא שלו? הוא נתן לאיזה פרופ' אמריקאי לכתוב לו תכנית ובה הוא מנופף", הטיח שר האוצר.

    ח"כ ברקת השיב לדבריו של כץ בפוסט קצר ברשת החברתית והאשים את שר האוצר בכישלון הטיפול במשבר הכלכלי "אין אחד במדינה שלא יודע שהאוצר נכשל בטיפול במשבר הכלכלי", כתב ברקת "כל יום שעובר וישראל כץ ממשיך בתפקידו כשר אוצר, הוא סכנה לכלכלת ישראל, לפרנסה של כמעט מיליון איש וסכנה לשלטון הליכוד והימין". ברקת אף קרא לשר האוצר להניח את המפתחות "חייבים שינוי כיוון ודרך אחרת ולכן כץ חייב להתפטר עכשיו".



    0 תגובות