לא לבד: המחלימים החרדים חוזרים להתנדב במחלקות הקורונה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on לא לבד: המחלימים החרדים חוזרים להתנדב במחלקות הקורונה

    בעוד העומס על מחלקות הקורונה בבתי החולים מזנק, בציבור החרדי החל גל גדול של מחלימי קורונה המבקשים להתנדב בכדי לסייע לחולי הקורונה המאושפזים בבתי החולים, מלבד העזרה הקריטית, המתנדבים גם משמשים כערוץ הקשר היחידי בין החולים לבני משפחותיהם

    מחלקת קורונה. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הודעת משרד הבריאות, לפיה הנחה את בתי החולים, לשלב במחלקות הקורונה מתנדבים מחלימים מקורונה, הובילה לגל של מתנדבים מחלימים מהמגזר החרדי שהביעו את רצונם להתנדב במחלקות הקורונה בבתי החולים ברחבי הארץ.

    בימים האחרונים פנה משרד הבריאות לבתי החולים והאיץ בהם לקלוט מתנדבים מחלימים על מנת להתמודד עם העומס הרב המצטבר במחלקות הקורונה בבתי החולים לאור העלייה בתחלואה, בעיקר בקרב החולים הקשים.

    בתי החולים השונים המקיימים שיתוף פעולה תמידי עם ארגוני חסד שמפעילים בהם מערך התנדבותי בכל השנה, הסדירו כעת ביחד מתווה מיוחד לפעילות המתנדבים במחלקות הקורונה, כזה שיאפשר לצוותות הרפואיים להסתייע בהם באופן מיטבי במגוון תפקידים, בינהם גם שימוש כערוץ קשר בין החולים המבודדים לבין בני המשפחות אשר מתוך רצון לשמור על בריאותם, אינם מורשים להיכנס למחלקות הקורונה.

    במרכז הרפואי 'שיבא' – תל השומר התקיימה פגישה בין מר יואל הר אבן ראש החטיבה הבינלאומית ופיתוח משאבים ב'שיבא' עם הרב נתי צישינסקי יו"ר 'עזר לחיים', שמטרתה להגדיל את גיוס המתנדבים המחלימים מהמגזר החרדי ולהסדיר את הפעילות ההתנדבותית שלהם בתוך בית החולים.

    מר יואל הר אבן הביע התפעלות גדולה מנכונותם של מחלימים רבים במגזר החרדי לצאת להתנדבות לטובת החולים במחלקות הקורונה ואמר כי 'מדהים לראות כמה המגזר החרדי, מוכיח שוב ושוב את כוח הנתינה והחסד העצום שיש בו, דבר חשוב מאד בימים אלו.

    כאשר כולם עוסקים במאבק החשוב בנגיף הקורונה'. הרב נתי צישינסקי קורא למתנדבים נוספים שהחלימו מקורונה לבוא וליטול חלק במיזם ההתנדבותי המיוחד במינו בתוך מחלקות הקורונה.



    0 תגובות