ירושלים: 300 כיתות חדשות נבנו בעלות של 450 מיליון ש"ח

    איתי גדסי No Comments on ירושלים: 300 כיתות חדשות נבנו בעלות של 450 מיליון ש"ח

    לקראת פתיחת שנה"ל תשפ"א הוקמו בירושלים 300 כיתות לימוד חדשות ושופצו 700 מוסדות חינוך ברחבי העיר

    בית ספר. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    20:28
    16.04.24
    אליהו גרין No Comments on אחר סירוב מוועד הישיבות וגדולי ישראל: שרים נפגשו עם הרב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיריית ירושלים תפתח בשבוע הבא את שנת הלימודים עם תוספת של כיתות רבות ומבנים חדשים ומחודשים: לקראת שנת הלימודים תשפ"א תשלים עיריית ירושלים, בשיתוף משרד החינוך ומשרד האוצר, את בנייתן של לא פחות מ-300 כיתות לימוד חדשות, מהן ייהנו כ-9,000 תלמידים מכלל המגזרים. עלות הקמת הכיתות החדשות – 450 מיליון שקל.

    כך למשל, נבנו במזרח העיר 48 גנים חדשים בשכונות השונות והוקמו בתי ספר חדשים עבור כלל המגזרים וביניהם: בית ספר לחינוך המיוחד בהר חומה, ברמת שלמה וברמות, בי"ס יסודי הכולל גם גנים ייפתח בכפר עקב לתלמידים עם עיכוב שפתי/התפתחותי, לקויות למידה ולקויות רגשיות, אשכול גני שורוק יעבור למשכנו החדש בשועפט, כיתה לנערים עם מוגבלות שכלית התפתחותית תיפתח בישיבת קרלין, סמינר חדש בגבעת שאול, תלמוד תורה בבית וגן ועוד.

    בנוסף, שיפצה העירייה כ-700 מוסדות חינוך, בהשקעה כוללת של כמאתיים ועשרים מיליון שקלים (השקעה של כעשרים מיליון ש"ח יותר בהשוואה לשנה שעברה). בין היתר בוצעו עשרים שיפוצי עומק של בתי ספר וגנים ובמעל 200 גנים מכלל המגזרים בוצעו שיפוצים נדרשים.

    ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר: "אחד האתגרים הכי גדולים שעומדים בפני מערכת החינוך בירושלים הוא להשלים את המחסור בכיתות שנוצר לאורך השנים לנוכח הגידול באוכלוסייה. כמו גם בשיפוצים הנרחבים שביצענו כדי להביא את מוסדות החינוך במצב הטוב ביותר לפתיחת שנת הלימודים. כל זאת לצד עבדת מטה רחבה שנועדה להכין פתרונות לטווחים הבינוני והארוך".

    מנכ"ל העירייה, איציק לארי אמר: "בניית 300 כיתות לימוד חדשות ושיפוץ של מאות מבנים הוא עוד הוכחה לכוח העצום של עיריית ירושלים – להביא את החינוך הטוב ביותר, במוסדות החינוך הטובים ביותר, עבור תושבי העיר".



    0 תגובות