גנץ לשה"ח הבריטי: "נמשיך לפעול בכל המישורים נגד התוקפנות האיראנית"

    שלמה ריזל No Comments on גנץ לשה"ח הבריטי: "נמשיך לפעול בכל המישורים נגד התוקפנות האיראנית"

    שר הביטחון בני גנץ לשר החוץ הבריטי דומיניק ראב: "ישראל לא תרפה ותמשיך לפעול בכל המישורים הדיפלומטיים, המרחביים והביטחוניים כדי למנוע את ההתפשטות והתוקפנות האיראנית"

    צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ נפגש הבוקר (שלישי) עם שר החוץ הבריטי, דומיניק ראב, המבקר כעת בארץ, בהשתתפות השרה לעניינים אסטרטגיים, אורית פרקש הכהן.

    בפגישה דנו על ההזדמנויות המדיניות החדשות שהביאה הנורמליזציה עם איחוד האמירויות והרצון ההדדי למנפה לטובת הישגים מדיניים שמשקפים את האינטרסים שחולקות ישראל ובריטניה.

    שר הביטחון הביע את רצונו לקדם יחסים עם שותפים אפשריים נוספים ברחבי המזרח התיכון שיתרמו לשגשוג באזור, וציין כי הוא קורא לפלסטינים לחדש את התיאום הביטחוני והמשא ומתן, אחרת יישארו מאחור.

    לאור ההתרחשויות האחרונות במועצת הביטחון, הדגיש גנץ כי יש למצוא את הדרך להפעלה מחודשת של אמברגו הנשק למול האיראנים, המערערים את היציבות האזורית וממשיכים לפתח את תוכנית הגרעין. "ישראל לא תרפה ותמשיך לפעול בכל המישורים הדיפלומטיים, המרחביים והביטחוניים כדי למנוע את ההתפשטות והתוקפנות האיראנית", אמר גנץ לראב.

    השרים חתמו את השיחה בציון לחיוב של היחסים הביטחוניים העמוקים והמשמעותיים הקיימים בין ישראל לבריטניה והכוונות להדקם במסגרת פעילות משותפת.



    0 תגובות