נתניהו: "קשה מאוד לפעול כשמתוך הממשלה תוקפים את ראה"מ"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "קשה מאוד לפעול כשמתוך הממשלה תוקפים את ראה"מ"

    ראה"מ הגיע לכנסת להצבעה על דחיית תקציב המדינה והקפאת מינוי הבכירים, נתניהו נתן הצהרה לתקשורת וביקר את התנהלות כחול לבן: "אני לא זוכר שמאז הקמת הממשלה דיברתי על בני גנץ במונחים כאלה. אני לא שומע פעם אחת שמפסיקים את ההתקפות הבלתי פוסקות עליי ועל הליכוד מתוך הממשלה"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו נתן הערב (שני) הצהרה לתקשורת בכנסת. ראה"מ סיפר כי  שוחח היום עם נשיא רוסיה ולדמיר פוטין , "דיברתי איתו על סוריה ועל הבטחת חופש הפעולה של חיל האוויר במרחב. זה חשוב מאוד לביטחון ישראל".

    נתניהו הוסיף, "אחר כך דיברתי עם יועצים כלכליים כיצד להביא עוד סיוע ועוד כסף ומענקים לאזרחי ישראל. זה חשוב מאוד", בנוסף, "אחר כך החלטתי כיצד להעביר את ההחלטה שנעביר עכשיו כדי להבטיח שלא יהיו בחירות כי זה חשוב לעתיד ולהווה של מדינת ישראל".

    ראש הממשלה הסביר עד הקרע בין הליכוד לכחול לבן: "זה קשה מאוד לעשות את זה כשמתוך הממשלה תוקפים את ראש הממשלה. אני לא זוכר שמאז הקמת הממשלה דיברתי על בני גנץ במונחים כאלה. אני לא שומע פעם אחת שמפסיקים את ההתקפות הבלתי פוסקות עליי ועל הליכוד מתוך הממשלה".

    "אבל אני חושב שמה שצריך עכשיו זה לשלב ידיים מול האתגרים והמשימות שלנו. זה מה שאני עושה כל חיי למען המדינה שלנו למרות התקפות בלתי פוסקות מהתקשורת ומיריבים פוליטיים, גם מתוך הממשלה. אני חושב שעכשיו צריך לעשות את מה שחשוב לאזרחי ישראל ולמדינת ישראל" אמר ראש הממשלה.



    0 תגובות