שר הבריאות בשערי צדק "נכפיל את מספר מיטות הטיפול נמרץ בשערי צדק לקראת החורף"

    איתי גדסי No Comments on שר הבריאות בשערי צדק "נכפיל את מספר מיטות הטיפול נמרץ בשערי צדק לקראת החורף"

    שר הבריאות יולי אדלשטיין בסיור ההיערכות לקראת החורף במרכז הרפואי שערי צדק: ""מערכת הבריאות מתכוננת לחורף בצורה המיטבית, כדי להצליח להתמודד עם קורונה ושפעת בו זמני"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות ח"כ יולי (יואל) אדלשטיין וח"כ קטי שטרית סיירו היום (ראשון) במרכז הרפואי שערי צדק. במהלך הביקור הציג פרופ' מרין את היערכות שערי צדק ואת האתגרים העתידיים הקיימים לקראת החודשים הקרובים. פרופ' מרין הציג בפני השר את הבעיות התקציביות שאיתם מתמודד שערי צדק בשל מגפת הקורונה ואת אי השיוויון בתקצוב בתי החולים הממשלתיים לעומת בתי החולים הציבוריים.

    השר אדלשטיין וח"כ שטרית ביקרו במערך הקורונה של בית החולים, שוחחו עם הצוותים הרפואיים והסיעודיים ועמדו על הקשיים והאתגרים בטיפול בחולי קורונה. בביקור השתתפו בכירי משרד הבריאות, נשיא שערי צדק פרופ' יונתן הלוי וצוותי הרפואה והסיעוד משערי צדק.

    שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר במהלך הביקור כי "מערכת הבריאות מתכוננת לחורף בצורה המיטבית, כדי להצליח להתמודד עם קורונה ושפעת בו זמני. בימים הקרובים נאשר תוספת של 12 מיטות טיפול נמרץ לשערי צדק, שיתווספו ל 14 המיטות הקיימות בבית החולים. אני בטוח שתושבי ירושלים יקבלו את השירות הראוי והמקצועי בהתמודדות הבריאותית שתהיה לנו".

    פרופ' מרין אמר לשר הבריאות, "שערי צדק עומד מהיום הראשון בחזית המאבק בקורונה וזקוק עתה לתמיכה של הממשלה על מנת להמשיך את העשייה הרבה. אי השיוויון ארוך השנים במערכת הבריאות בא לידי ביטוי באופן משמעותי בחצי השנה האחרונה ועל המדינה לתקנו בהקדם. אני מודה לשר ולח"כ שטרית על הביקור ושמח לראות שהשר ואנשי המשרד מבינים את הצרכים של שערי צדק ומקווה שיובילו פתרון מקיף לבתי החולים הציבוריים".

    חברת ועדת הכספים וועדת העבודה, הרווחה והבריאות חברת הכנסת קטי שטרית ציינה:
    "הצטרפתי לביקורו של שר הבריאות, יולי אדלשטיין, בבית החולים שערי צדק, זאת בהמשך ישיר לדיון שיזמתי בשבוע שעבר בוועדת הכספים בנוגע לבעיה התקציבית של בתי החולים הציבוריים-עצמאיים".



    0 תגובות