הסיעות החרדיות יתמכו בהצעת הפשרה של ח"כ האוזר

    איתי גדסי No Comments on הסיעות החרדיות יתמכו בהצעת הפשרה של ח"כ האוזר

    סיעות ש"ס ויהדות התורה הודיעו כי יתמכו במתווה של ח"כ צבי האוזר לדחיית תקציב המדינה: "חובה למנוע מערכת בחירות מיותרת ולפעול יחד למען אזרחי ישראל"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסיעות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה הודיעו הבוקר (ראשון) כי יתמכו בהצעת הפשרה שמתגבשת בין הליכוד וכחול לבן במחלוקת סביב תקציב המדינה ובהצעת החוק של ח"כ צבי האוזר לדחות את המועד האחרון להעברת התקציב במטרה למנוע את התפזרות הכנסת והליכה לבחירות.

    בהודעה משותפת של הסיעות נכתב "נציגי ש"ס ויהדו"ת, יתמכו בהצעת הפשרה שמתגבשת בין הליכוד וכחול לבן, עפ"י חוק האוזר לדחייה של פיזור הכנסת, בסיכום על תקציב מאושר וחוק הסדרים בתוך תקופת הזמן שתסוכם בין הצדדים. עד אז יפעלו על פי 1/12 של תקציב 2019 בתוספת אחוזית".

    לדבריהם "חובה למנוע מערכת בחירות מיותרת ולפעול יחד למען אזרחי ישראל במאבק בקורונה ובשפעת לקראת החורף, ובמשבר הכלכלי הקשה הפוקד את ישראל".

    כזכור, אמש (מוצ"ש) פורסם כי הליכוד וכחול לבן נוטים לקבל את הצעת הפשרה של ח"כ האוזר, שעיקריה: תמיכה בחוק האוזר לדחייה ב-100 יום של פיזור הכנסת. כמו כן, במהלך 100 יום יוסכם על תקציב וחוק הסדרים שייצבו את הכלכלה הישראלית. עד אז יפעלו על פי 1/12 של תקציב 2019 עם תוספת אחוזית שתוסכם בין הצדדים.

    בנוסף, תוקם מידית הוועדה לבחינת דרכי מינוי בכירים עליה התחייבו הצדדים בהסכם הקואליציוני. עד קבלת מסקנות של ועדה זו – יוקפא המצב הקיים ולא יבוצעו מינויים (תוצאה זהה למצב בו יוכרזו בחירות ביום ב').

    עוד במתווה "התמקדות במאבק בקורונה ובשפעת לקראת החורף ובאתגרי הבטחון בגבול עזה ובצפון".



    0 תגובות