גנץ: "אין סיבה ולו אחת בעולם ללכת לבחירות"

    קובי פינקלר No Comments on גנץ: "אין סיבה ולו אחת בעולם ללכת לבחירות"

    שר הביטחון גנץ: "אין סיבה ולו אחת ברמה הלאומית בגינה אנחנו צריכים ללכת לבחירות". עוד אמר: "אני אקפיד שביטחון ישראל והעליונות הצבאית-ביטחונית שלה ישמרו".

    בני גנץ צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, התייחס היום (חמישי) בשיחה עם כתבים ביטחוניים, להסכם עם איחוד האמירויות ואמר "אני חושב שזה הישג חשוב מאוד בפיתוח השלום ודרך תוך שמירה על האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל, צריך לשתף את כל המערכות הרלוונטיות והמקצועיות שיודעות לעבוד בתחום הזה". גנץ הדגיש "אני אקפיד שביטחון ישראל והעליונות הצבאית-ביטחונית שלה ישמרו".

    בהתייחסו לנושאים הפוליטיים אמר השר "אני לא רודף אחרי קרדיטים, הם לא מעניינים אותי, ואני לא מוכן לשים את הפוליטיקה שלי לפני המדינה, את האינטרסים האישיים שלי לפני המדינה ואני אמשיך לנהוג בממלכתיות ובאחריות. אני חושב שכראש כחול לבן אני עושה מה שניתן כדי שלא יהיו בחירות, אין סיבה ולו אחת ברמה הלאומית בגינה אנחנו צריכים ללכת לבחירות, אין סיבה ולו אחת בעולם שזה יקרה ואני מקווה שיש עוד אנשים נחושים כמוני למנוע בחירות".

    שר הביטחון התייחס גם לכך שעודכן על ההסכם רק לאחר חתימתו ואמר "שמעתם אותי אומר כבר שעודכנתי רק לאחר שהושג ההסכם ולכן לא יכולתי להיות מעודכן בדברים שנוגעים לתכולתו. אני חושב שזה לא טוב ושאפשר היה לנהל את הדבר הזה אחרת אבל איך שאני מרגיש לא משנה, אני מתאפק כדי שאולי יהיה פה הסכם שלום עם עוד מדינות במזרח התיכון".



    0 תגובות