גדולי ישראל: "הצילו את ילדי ישראל שיקבלו חינוך לתורה ולמצוות"

    עפר גדנקן No Comments on גדולי ישראל: "הצילו את ילדי ישראל שיקבלו חינוך לתורה ולמצוות"

    היום מתקיים יום שידורים מיוחד ברדיו קול חי עבור ילדי קרן ההסעות *אל תגעו במשיחי"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רדיו קול חי מקיים היום יום שידורים מיוחד עבור ילדי קרן ההסעות. בימים אלו גורל עשרות אלפי ילדי ישראל נתון על כף המאזניים, האם אכן יגיעו ללמוד בבתי ספר תורניים או שחלילה יישארו בבתי הספר החילוניים.

    כעת עם פתיחת שנה"ל הבעל"ט מתברר כי ב"ה אלפי ילדים מתדפקים על שערי בתי הספר התורניים של החינוך העצמאי ברחבי הארץ. הורים מסורתיים מהצפון ומהדרום מבינים שהחינוך התורני הוא החינוך הערכי והאמיתי, אולם בהעדר הסעה מסודרת לבית הספר התורני, שלפעמים כרוך בקרוב לשעה נסיעה מידי יום, הם בקל מתפתים לשלוח את ילדם לחינוך חילוני שמצוי להם בהשג יד.

    בקרן ההסעות יוצאים בימים אלו של פתיחת שנת הלימודים בקמפיין מיוחד "אל תגעו במשיחי", לאמץ את הילדים הטהורים ולסייע במימון הסעות מיוחדות אלו, הנחשבות להצלת נפשות רוחנית אמיתית.

    בקרן ההסעות מציינים כי עקב הקורונה ישנם הוראות חדשות של משרד הבריאות המשיתות עלויות אדירות ונוספות על כתפי הקרן. "אנו חייבים לצאת במגבית חירום. אם ח"ו לא נצליח להגיע אל היעד נאלץ בלב כבד לקצץ ולהוריד קווי הסעות על כל המשתמע מכך", אמרים בכאב ראשי הקרן.

    גדולי ישראל, מרן ראש הישיבה רבי גרשון אדלשטין שליט"א ומרן שר התורה רבי חיים קניבסקי שליט"א, יצאו השבוע בקריאה אישית נרגשת עבור 'קרן ההסעות', לקראת פתיחת שנת הלימודים הבעל"ט.

    במכתבם הנרגש מציינים גדולי ישראל כי קרן ההסעות "מאז הווסדה הצילה עשרות אלפי ילדי ישראל בנים ובנות, שיקבלו חינוך לתורה ולמצוות. ויש הרבה מהם שהקימו משפחות של בני תורה"

    "והמצב כיום שיש חובות גדולים מחמת ההוצאות הגדולות שיש לצורך הדבר הזה והמשך הפעולות של ההצלה נמצא בסכנה גדולה".

    גדולי ישראל שיודעים את הצורך הכביר בחיזוק קרן ההסעות ובעתיד החינוך הטהור של עשרות אלפי ילדי ישראל במוסדות הקירוב כותבים במפורש כי "חובה גדולה וזכות גדולה לכל אחד ואחד שיבוא לעזרת הדבר הגדול הזה. ובשכר זה יזכו לרוב נחת דקדושה מכל יוצ"ח היקרים נ"י מידה כנגד מידה, ויתברכו בכל הברכות המרובות המובטחות למזכי הרבים ויזכו לכוח"ט ביום הדין הקרוב הבעל"ט"

    רבינו הגדול, מרן ראש הישיבה רבי גרשון אדלשטין שליט"א יצא מגדרו ובעת כתיבת המכתב הורה לבאי ביתו שיביאו את פנקס הצ'קים ובו במקום רשם צ'ק בסך 1,200 עבור אימוץ ילד מילדי קרן ההסעות כשהוא מתבטא שזוהי זכות גדולה עבור יום הדין הקרוב.

    כשהגיע המכתב אל מרן שר התורה, הגר"ח קניבסקי, הוסיף מרן שר התורה בכתב יד קודשו את המילים "ודאי מצווה גדולה וחובה על כל אחד ואחד לעזור בזה ויזכו כל העוזרים לכתיבה וחתימה טובה בספרן של צדיקים גמורים"

    והדברים מחייבים ומסוגלים עד מאוד. מי אינו רוצה להתברך לשנה טובה וכתיבה וחתימה טובה ממרנן ורבנן עיני העדה.

    ארגון "קרן ההסעות" שנוסד ע"י גדולי הדור זצוק"ל, מסיע מידי יום יותר מ-20,000 ילדים טהורים מבתים מתחזקים אל 123 בתי ספר תורניים של החינוך העצמאי. ללא הסעה זו, אלפי ילדים אלו היו נשלחים ללמוד בבתי ספר כפרניים רח"ל ללא שמץ של תורה ויהדות. מדובר בריבי רבבות של 'שמע ישראל' ודפי משנה וגמרא בכל שנה הנזקפים לזכותם של התורמים והמסייעים.

    להצטרפות לקריאת הקודש של גדולי הדור שליט"א לאימוץ ילד ניתן לפנות למוקד ההתרמה: 1700-50-66-22 ת.ד. 257 בני ברק. או בהעברה לבנק הפועלים סניף 655 מס' ח-ן: 339991. בזכות הסיוע והנתינה יזכו לכל אחד ואחד ל"אם אתה משמח את שלי – אני משמח את שלך".

     

     



    0 תגובות