לאחר 5 חודשים: אתרי מנהרות הכותל נפתחים מחדש למבקרים

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on לאחר 5 חודשים: אתרי מנהרות הכותל נפתחים מחדש למבקרים

    מרגש: אתרי מנהרות הכותל המערבי נפתחים מחדש למבקרים לאחר 5 חודשים בהם היו סגורים. הקרן למורשת הכותל: "שמחים על ההזדמנות לחדש את הביקורים בהתאם להנחיות לשמירה על בריאות הציבור. אנו מזמינים את המשפחות והקהל הרחב לשוב לבקר באתרי הכותל המערבי"

    צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהתאם להנחיות החדשות ועם פתיחת מוזיאונים נוספים, הקרן למורשת הכותל המערבי הודיעה היום (שלישי) על פתיחת אתרי מנהרות הכותל במתכונת מצומצמת ובהתאם להקפדה על ההנחיות המחייבות.

    לאחר חמישה חודשים בהם אתרי מנהרות הכותל המערבי היו סגורים למבקרים, החל מהבוקר ניתן לשוב ולהזמין סיורים בתיאום מראש לבודדים ולקבוצות עד 20 איש.

    בקרן למורשת הכותל המערבי מוסרים "אנו נרגשים לבשר לציבור הרחב על פתיחת אתרי מנהרות הכותל המערבי לאחר 5 חודשים בהם היו סגורים בעקבות נגיף הקורונה. לאורך כל התקופה פעלנו בדרכים יצירתיות לאפשר לציבור להתחבר לכותל מרחוק – בתפילות ובסיורים וירטואליים. באתרי מנהרות הכותל טרום תקופת הקורונה היו מבקרים מדי שנה למעלה מחצי מיליון איש, עתה אנו שמחים על ההזדמנות לחדש את הביקורים בהתאם להנחיות לשמירה על בריאות הציבור. לקראת סיום חופשת הקיץ וראשית חודש אלול, תקופת הסליחות המרגשת, אנו מזמינים את המשפחות והקהל הרחב לשוב לבקר באתרי הכותל המערבי".

    במקביל, מפעילה הקרן למורשת הכותל המערבי סדרת סיורים בירושלים על פי התו הסגול וסיורים וירטואליים במנהרות הכותל, בחפירות החדשות וברובע היהודי עבור משתתפים מישראל ומהעולם, שאינם יכולים להגיע פיזית לכותל. עד כה הצטרפו למעלה מ- 20,000 משתתפים מרחבי העולם- הונג קונג, ארה"ב, ברית המועצות, אוסטרליה, איטליה, אנגליה, מקסיקו ועוד.

    הסיורים יתאפשרו בהזמנה ובתשלום מראש בלבד. בקרן מדגישים כי על המבקרים באתרים להקפיד על ההנחיות המחייבות ברחבת הכותל המערבי ובאתרים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      קצת מוזר בהתחשב בכך שתורות הכותל נפתחו מזמן…