סגן השר מקלב: "יש לעלות את תפוסת הנוסעים בקווי השירות ל-75%"

    איתי גדסי No Comments on סגן השר מקלב: "יש לעלות את תפוסת הנוסעים בקווי השירות ל-75%"
    סגן שר התחבורה אורי מקלב צילום: פלאש90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר התחבורה אורי מקלב השתתף היום (שני) בדיון בוועדה לפניות הציבור בנושא התחבורה הציבורית ואמר, "מעל עשר אלף נוסעים יוצאים מידי יום מהריכוזים החרדים לצפון הארץ בארבע מאות נסיעות – מדובר בעליה של מאות אחוזים", מקלב סיפר כי בקרוב "יוקם מוקד חירום מרכזי שיוכל לתת מענה בזמן אמת לנוסעים".

    מקלב הסביר כי כיום האוטובוסים נועדו רק לצרכי עבודה ומוסדות חינוך, "הנחית הממשלה כיום היא כי השירות אינו לבילויים, במצב הנוכחי אנו לא יכולים להבטיח לנסוע שירות סדיר כאשר יחזור".

    מקלב עדכן כי "עם תחילת ימי בין הזמנים ראינו עליה גבוהה מאוד בביקושים לתחבורה ציבורית וקשה לדעת לצפות מראש מתי יהיה ביקוש גדול, ההנחיה שלנו היום היא לתגבר ככל האפשר את קווי השירות, אנחנו לא משאירים אף אחד בתחנה בלילה".

    לדברי מקלב, "רק הבוקר יצאו למעלה מעשרה אוטובוסים מהר חוצבים למירון, הלילה הוצאנו ארבע עשר אוטובוסים בשעה בקו 422 לבני ברק, כאשר ביום רגיל יוצאים ארבעה אוטובוסים בשעה, אנחנו מסיעים יותר מעשר אלף נוסעים ביום מהריכוזים החרדים לצפון הארץ – גידול של יותר משלוש מאות אחוזים מהשגרה, העלינו משמונים נסיעות יומיות לארבע מאות נסיעות יומיות מהריכוזים החרדים לצפון".

    מקלב חשף בוועדה כי משרד התחבורה יקים בקרוב "מוקד חירום מרכזי שיוכל לתת שירות בזמן אמת לחברות ולנוסעים, מוקד שיהיה בסמכותו לתת שירות ולהוציא קווי שירות או לתגבר במידת הצורך, כך אנחנו נוכל לקבל בזמן אמת את תמונת המצב ולא רק בדיעבד"



    0 תגובות