אוחנה בשדרות: "בימים הקרובים נדע אם פנינו להסלמה או לרגיעה"

    איתי גדסי No Comments on אוחנה בשדרות: "בימים הקרובים נדע אם פנינו להסלמה או לרגיעה"

    השר לביטחון פנים בהערכת מצב בשדרות, אנו נערכים לשתי האפשרויות: גם בהיבטים הצבאיים לביצוע מתקפות נרחבות יותר על חמאס ומחוללי הטרור הנוספים. גם בהיבטי נטרול האיום ושמירה על העורף

    השר אמיר אוחנה צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (ראשון) השר לביטחון הפנים וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני אמיר אוחנה קיים הערכת מצב בגבעת קובי שבשדרות, זאת לאור התגברות פיגועי ההצתות וירי הרקטות מרצועת עזה.

    הערכת המצב התקיימה בהשתתפות מ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן, נציב כבאות והצלה רב-טפסר דדי שמחי ובכירים נוספים.

    השר אמיר אוחנה אמר בהערכת מצב: "לאור התגברות פיגועי ההצתות ולאחר ירי הרקטה הלילה על שדרות, קיימתי הערכת מצב של גופי הביטחון. צבא ההגנה לישראל הגיב בתקיפות מהאוויר ומהיבשה על טרור ההצתות. נפגעו נכסים ערכיים של חמאס בתחום התת-קרקע, הלוחמה הימית וההתעצמות".

    אוחנה הוסיף, "אלה תגובות שמבהירות לחמאס כי לא נקבל בהכלה ייצוא טרור מעזה לשטחנו, לא בצורת טילים, לא בצורת בלונים, ולא באף צורה אחרת".

    לדברי השר, "בימים הקרובים נדע אם פנינו להסלמה רחבה יותר או לרגיעה, וזאת לאור כניסתה הצפויה של המשלחת המצרית לעזה".

    אוחנה איחל כי "אנו תקווה שברוח ימים אלה, לאור הסכם השלום ההיסטורי עם מדינה ערבית נוספת – איחוד האמירויות לה אנו שולחים מכאן את ברכת השלום, וייתכן גם כאלה שיבואו בהמשך, נוכל לראות גם כאן את קץ הלחימה".

    אוחנה הבהיר, "תושבי שדרות ועוטף עזה זכאים לביטחון כמו כל אזרח בישראל. צה"ל, משטרת ישראל על זרועותיה ושירותי הכבאות וההצלה ימשיכו לפעול כדי לספק אותו לאזרחינו,יחד עם הרשויות המקומיות – ואני רוצה להודות להם על כך בשם אזרחי ישראל".

    ראוי לציין לטובה את ראשי הרשויות ואת פועלם למען התושבים, גם בעיתות רגיעה – וכמובן בעיתות חירום.

    אנו נערכים לשתי האפשרויות: גם בהיבטים הצבאיים לביצוע מתקפות נרחבות יותר על חמאס ומחוללי הטרור הנוספים. גם בהיבטי נטרול האיום ושמירה על העורף.

    אוחנה הסביר, מי שינסה את מדינת ישראל צריך לדעת שלושה דברים:

    א. אנחנו נעמוד במבחן, כולנו יחד. ב. ארגוני הביטחון הישראליים, אך לצידם גם תושבי ישראל בכלל והאיזור בפרט – הם חזקים ומחושלים, אין אויב שיכול להם. ג. הוא יילך בדרכיהם של קודמים שניסו.



    0 תגובות