עולים לירושלים 5 יוצא לדרך

    עפר גדנקן 2 Comment on עולים לירושלים 5 יוצא לדרך

    ראש העיר לא ויתר ואירוע הילדים המסורתי – יתקיים במסגרת קורונה.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "עולים לירושלים 5" – עיריית ירושלים מפתיעה במיזם ענק וייחודי במסגרת מצב הקורונה – שבוע שלם של פעילויות ותוכן לציבור החרדי

    כל שנה בימי בן הזמנים, עיריית ירושלים דואגת לתעסוקה מיוחדת ומפתיעה לילדי הציבור. מדובר באירוע עולים לירושלים הפקה מושקעת וגרנדיוזית. כ-100,000 איש ביקרו במתחם הענק ונהנו משלל אטרקציות, תוכן ייחודי ופעילויות לכל המשפחה במרכז הקונגרסים בנייני האומה.

    השנה בגלל משבר הקורונה, הנחה ראש העיר מר משה ליאון את הגורמים בעירייה לחפש ולמצוא מתווה בו יכלו גם השנה לקיים את האירוע ברמה ובאיכות כמדי שנה על אף ולמרות הקושי שבדבר.

    המיזם עולים לירושלים מתקיים ברציפות במשך 5 שנים, והפעם מדובר במיזם ענק וייחודי – שבוע שלם של פעילויות ותוכן לציבור החרדי בשידור חי וללא עלות.
    השנה יתקיים שידור חי בחינם, מיום ראשון כ"ו אב ועד ליום חמישי ל' אב, בין 16:00 ל-19:00, 20 הופעות שונות, שבוע שלם, תוכן עשיר ובלעדי על טהרת הקודש.
    בין המופעים האדירים שיתקיימו השבוע יהיו: הצגות, טלפתיה, אקרובטיקה, מופע גלגלים, חיות, דרמה ועוד…
    ביום חמישי ל' מנחם אב תשודר התוכנית הגדולה "הכל מעלין לירושלים 5" – גולת הכותרת של כל המיזם, מדובר על מופע ענק מטלטל ומרגש, עם עשרות שחקנים בנקודות שונות, צילומים מרהיבים, סיפור מרתק על יהודים בארצות שונות הכמהים לעלות לירושלים, חוויה עוצמתית לכל המשפחה שלא תשכח לעולם.
    משה ליאון ראש העיר אומר בהתרגשות: "כבר 5 שנים רצופות שהמיזם הזה מתקיים בהצלחה אדירה, זו מסורת עירונית לתת מענה גם בימי בין הזמנים, ואני שמח שגם השנה אנו מצליחים לקיים אירוע ייחודי זה.
    גורמי העירייה וצוותי ההפקה עמלים מזה מספר חודשים על המיזם כדי להעניק תוכן איכותי למשפחות החרדיות ברמה הגבוהה ביותר".
    כולנו תפילה, אומר ליאון, "שהשנה הבאה נחזור למסורת הוותיקה ונוכל לקיים זאת כמו בשנים עברו ואף יותר מכך.
    ראש העיר אף הודה לסגנו הרב יוסי דייטש על חלקו החשוב בהוצאת המיזם מהכוח על הפועל לטובת תושבי ירושלים השנה כבשנים עברו לשמחתם והנאתם של מאות אלפי המשתתפים.

    קישור לצפיה ישירה

    ראשי



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      תוד ה למשה ליאון

    2. 1

      איך קונים כרטיסים??????????
      תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!