תא"ל דורון בן ברק מונה לצנזור הצבאי הראשי

    קובי פינקלר No Comments on תא"ל דורון בן ברק מונה לצנזור הצבאי הראשי

    תא"ל דורון בן ברק מונה לצנזור הצבאי הראשי והחליף את אל"מ (במיל') אייל סמואלוב

    צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (חמישי) נערך טקס חילופי צנזור צבאי ראשי בקריה בתל אביב. הטקס נערך במעמד השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון, הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי, והצנזור הצבאי הנכנס, תא"ל דורון בן ברק. מאל"מ (במיל') אייל סמואלוב נבצר מלהגיע עקב בידוד ביתי.

    שר הביטחון, בני גנץ, שוחח מוקדם יותר עם אל"מ סמואלוב ועם תא"ל בן ברק. גנץ הודה לסמואלוב על שירותו ארוך השנים במערכת, ועל היענותו למלא את מקומו של הצנזור הראשי בחצי השנה האחרונה ואיחל לתא"ל בן ברק בהצלחה בכניסה לתפקיד.

    בן ברק (47), משרת בתפקידים שונים בפרקליטות הצבאית ב-25 השנים האחרונות ובתפקידו האחרון כיהן כסגן הפרקליט הצבאי הראשי. בין השאר, כיהן כיועמ"ש פיקוד העורף, פרקליט פיקוד המרכז וחיל האוויר ויועמ"ש איו"ש. אל"מ דורון בן ברק הינו בוגר תואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית ובוגר המכללה לביטחון לאומי. אתמול הוענקה לבן ברק דרגת תת אלוף על ידי הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי.

    השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון אמר בטקס: "אני רוצה לברך את תא"ל דורון בן ברק על מינויו לתפקיד הצנזור הצבאי הראשי של צה"ל. אני סמוך ובטוח כי תא"ל בן ברק ימלא בהצלחה וללא דופי את תפקידו לאחר 25 שנות שירות בפרקליטות הצבאית. משימתה של הצנזורה בשמירה על המידע הרגיש וביטחונה של המדינה, הופכת עם השנים למורכבת, מאתגרת וחשובה יותר בעקבות החידושים הטכנולוגיים הרבים והשפעתן של המדיות החברתיות על חיינו, ומתקיימת תוך כדי שמדינת ישראל שומרת על צביונה הדמוקרטי וחירותו של הפרט".



    0 תגובות