ארגון טרור מסוכן: הליטאים הכירו בשלל זרועות חיזבאללה כארגון טרור

    שלמה ריזל No Comments on ארגון טרור מסוכן: הליטאים הכירו בשלל זרועות חיזבאללה כארגון טרור

    שר החוץ גבי אשכנזי בירך על החלטת ממשלת ליטא וקרא לאיחוד האירופי להצטרף להכרזה המתבקשת כנגד ארגון הטרור האיראני שפוגע באזרחי לבנון ולוקח אותם ואת כלכלתם כבני ערובה

    ראש הממשלה בפגישה עם ראש ממשלת ליטא. ארכיון צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי בריטניה, גרמניה והולנד גם ממשלת ליטא הכריזה היום (חמישי) על הכרה בארגון חיזבאללה, על כל זרועותיו הפוליטיות והצבאיות, כארגון טרור. ההכרזה היא צעד קשה ומכה גדולה לארגון, מהיום, אדם שיזדהה כפעיל הארגון או אדם שייקח חלק בפעולות הארגון, יפרסם דברי תעמולה לטובת חיזבאללהאו אוסף כספים וחפצים לצורך מימוש מטרותיו, ייעצר ועלול להיות מוגש נגדו כתב אישום חמור.

    שר החוץ, גבי אשכנזי, שוחח לפני מספר דקות עם שר החוץ הליטאי, וברך אותו על החלטת ממשלת ליטא להכיר בארגון חיזבאללה, על כל זרועותיו, כארגון טרור.

    השר גבי אשכנזי אמר: "ארגון חזבאללה הוא ארגון טרור שהשליט טרור בחלקים נרחבים בלבנון והפך אותם לאזורי חסות איראנים תוך שהוא לוקח את אזרחי לבנון, כלכלתה והמערכת הפוליטית שלה כבני ערובה".

    אשכנזי הודה לממשלת ליטא ואמר: "החלטה זו חשובה ומתבקשת וטוב שקיימת הסכמה בקרב רבות ממדינות אירופה בנושא. אני קורא לכל מדינות אירופה, כמו גם לאיחוד האירופי, להצטרף להחלטה זו ולהבין כי מדובר בארגון טרור מסוכן וחסר מעצורים הממשיך בניסיונותיו להוציא לפועל פיגועים ברחבי העולם בשליחותה ומימונה של איראן".

     



    0 תגובות