לא פסיק פומיה: ישיבת 'בין הזמנים' הוקמה במלון הקורונה

    איתי גדסי No Comments on לא פסיק פומיה: ישיבת 'בין הזמנים' הוקמה במלון הקורונה

    50 תלמידי ישיבות שוקדים על לימודם בסניף של ישיבת 'לבקר בהיכלו' במלון הקורונה שנפתח ביוזמת מ"מ ראש עיריית ירושלים צביקה כהן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סניף נוסף לרשת ישיבות 'לבקר בהיכלו' נפתח השבוע, והפעם במלון הקורונה 'דן פנורמה' בני הישיבות שחלו בקורונה ושוהים במלון, פנו לסגן ראש עיריית ירושלים ומקים רשת ישיבות 'לבקר בהיכלו' צביקה כהן וביקשו ממנו להקים סניף של הישיבה במלון.

    סגן ראש העיר אישר את הפעלת הישיבה במתכונת דומה לסניפים הרבים של הישיבה, שהחלה לפעול בקיץ האחרון בעקבות משבר הקורונה.

    ישיבות 'לבקר בהיכלו' נפתחו ב-60 סניפים שונים בשכונות ירושלים, בפיקוחם של ראשי ישיבות ור"מים מובילים הגאונים רבי יוסף חיים סויסה שליט"א והרב יוסף רוקח שליט"א ובברכתו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן שליט"א.

    הישיבות פעלו במתכונת של ישיבות ערב, עם סדר לימוד של שעתיים ומבחנים נושאי פרסים הבחורים קיבלו ארוחת ערב עשירה במסגרת הישיבה.

    המימון להפעלת הישיבות הושג בפעילות של מ"מ ראש עיריית ירושלים הרב צביקה כהן יוזם הקמת הישיבות ובתמיכה של ראש עיריית ירושלים משה ליאון. ישיבה נתנה מענה למאות בחורי ישיבה שלמרבה הצער בעקבות הקורונה נותרו בלי מסגרת של ישיבה.

    הישיבות ממשיכות את פעילותן גם בימי בין הזמנים, כאשר המטרה היא להפעיל את המסגרות גם בחודש אלול, היות ולמרבה הצער נראה לעת עתה, כי גם בחודש אלול חלק מבני הישיבות יוותרו בלי מסגרת של ישיבה מסודרת.



    0 תגובות