פרויקטור הקורונה ביקר בהדסה: "אין תקדים בעולם לרמת הטיפול"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on פרויקטור הקורונה ביקר בהדסה: "אין תקדים בעולם לרמת הטיפול"

    פרויקטור הקורונה הלאומי פרופ' גמזו עורך ביקורי במרכזים הרפואיים, בכדי לעמוד מקרוב על העומסים בבתי החולים בעקבות משבר הקורונה

    20:21
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on זקן המועצת בעקיצה לדרעי: "צריך להכיר את השיקולים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרופ' רוני גמזו, מנהל תוכנית "מגן ישראל" ביקר היום (רביעי) במרכז הרופאי הדסה בירושלים, בכדי לעמוד מקרוב על העומסים בבתי החולים וההתמודדות, כפי דיווחו מנהלי בתי החולים בוועדת הקורונה בכנסת.

    במהלך הביקור אמר פרופ' גמזו, "אין תקדים בעולם של  בית חולים שמטפל ברמת תחלואה כ"כ גבוהה של קורונה ובמקביל ממשיך להעניק טיפול מצוין לחולים רגילים"

    פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל הדסה אמר לפרופ' גמזו: "אנחנו יודעים לתת מענה לכל מה שצריך. מה שחסר לנו זה כוח אדם בעיקר סיעודי ורפואי".

    הביקור היום בהדסה הוא חלק מסדרת סיורים יומיים  שהוא מבצע בבתי החולים במטרה לבדוק את יכולת העמידה שלהם להתמודד עם תוספת מאסיבית של חולים.

    פרופ׳ גמזו ביקר במחלקת קורונה אשר נפתחה לאחרונה, ובה מתחם ליולדות אשר נמצאו חיוביות לוירוס ומבקשות לשהות יחד עם תינוקיהן לאחר הלידה. בנוסף הוצג מתחם לילדים חולי קורונה, המאפשר אשפוז נוח ומותאם להם ולהורים ומתחם לחולי דיאליזה. "אתם מתפעלים מערכת יציבה, חכמה, עם הרבה רוח טובה", סיכם גמזו. "ההטבה ליולדות חולות קורונה היא חסרת תקדים".

    גמזו הוסיף, "אני אישית אדאג לתקציב דרך משרד האוצר כדי שאתם תמשיכו להחזיק את המערכת. זו נתינה נכונה, הוגנת וצודקת ואף קטנה- ביחס לתמורה שהדסה נותנת".



    0 תגובות