פרופ' גמזו בעיריית י-ם: "הדרך שבה ירושלים נוקטת היא הדרך הנכונה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on פרופ' גמזו בעיריית י-ם: "הדרך שבה ירושלים נוקטת היא הדרך הנכונה"

    פרויקטור המאבק בקורונה, פרופ' רוני גמזו בעיריית ירושלים: "אני חושב שהדרך שעיריית ירושלים נקטה היא הדרך הנכונה; מה שאתם עושים כאן הוא חסר תקדים בעולם". ראש העיר: "מבטיח שנעשה הכל למען תושבי ירושלים"

    צילום: דוברות עיריית י-ם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממונה הלאומי על מאבק בנגיף הקורונה, פרופ' רוני גמזו, הגיע היום (רביעי) לפגישה מיוחדת בעיריית ירושלים עם ראש העיר ירושלים, משה ליאון, המנכ"ל איציק לארי, פרויקטור הקורונה בעירייה שלום אייזנר ובכירים נוספים, כדי לדון במצב התחלואה בעיר.

    ראש העיר ובכירי העירייה הציגו נתונים שונים לפרופ' גמזו, בין היתר שמעל ל-50% מהחולים בירושלים כרגע הם ממזרח העיר, הציגו את החמ"לים העירוניים, נתוני פינוי חולים למלוניות וכן את פרוייקט "אנשי חייל", במסגרתו פועלת העירייה באמצעות פעילים בשכונות לטיפול פרטני בכל אחד מהחולים.

    צילום: דוברות עיריית י-ם

    פרופ' גמזו התייחס לעשייה הרבה של עיריית ירושלים ושיבח אותה: "נעשית בעיריית ירושלים עבודה בלתי רגילה. אני מצדיע לכם על הניסיונות לשלוט על תחלואת הקורונה בעיר המורכבת ביותר בישראל. אתם מצליחים להחזיק את התחלואה ולמתן אותה. מה שאתם עושים כאן הוא חסר תקדים בעולם".

    גמזו הוסיף "אתם עושים את כל המהלך הזה עם עיר פתוחה, תחבורה ועסקים, אל מול אתגרים גדולים. צריך להמשיך לפעול להקטין את ההתקהלויות ולשבור את שרשרות ההדבקה. אני חושב שהדרך שעיריית ירושלים נקטה היא הדרך הנכונה. אתם מכירים יותר טוב את הקהילות והדרך של ניהול המשבר נותנת ביטחון למשפחות השונות שאם הם ייסגרו בבית – העירייה תספק להם את מה שהם צריכים. אני התרשמתי בצורה מדהימה מהיכולת שלכם לרדת לפרטים ולהכיר כל פרט וזו הדרך הנכונה להתנהל בשגרה לצד הקורונה".

    ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "עיריית ירושלים תשלט על התפשטות הנגיף בדיוק כפי שעשתה בגל הראשון. חשוב לזכור כי המגפה היא גם מגפה כלכלית והיא גובה מחיר כלכלי כבד מאוד. ירושלים היא העיר הגדולה בישראל, עם מעל מיליון תושבים ואם מסתכלים על כמות החולים רואים שבירושלים יש פחות מחמישה חולים לאלף תושבים. אני מודה לפרופ' גמזו על דבריו החמים ומבטיח שנעשה הכל למען תושבי ירושלים".



    0 תגובות