אלקטרה מנצחת באחריות: מבצע 7 שנות אחריות לסדרת

    עפר גדנקן No Comments on אלקטרה מנצחת באחריות: מבצע 7 שנות אחריות לסדרת

    בעיצומה של עונה חמה במיוחד שפוקדת אותנו השנה, יוצאת ענקית המיזוג אלקטרה במבצע שיקרר לכם את הבית באחריות! הקיץ יש לכם הזדמנות ליהנות מהאיכות ומהשירות של אלקטרה בתוספת בונוס משמעותי לטווח ארוך – 7 שנות אחריות מלאה על כל סדרת ELECTRA AA לרוכשים עד יום שני, י"א אלול תש"פ.

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סדרת ELECTRA AA החדשה, בעלת 8 מהירויות מנוע ובעלת דירוג אנרגטי A, מביאה לכם מזגנים עם שליטה ובקרה מרחוק ויכולת תפעול של המערכת באופן מלא, בכל מקום ובכל זמן. זיהוי והתראה על תקלות במזגן בזמן אמת, כולל אופציה לתיקון תקלות מרחוק. ובנוסף תפעול מלא של מערכת המיזוג באמצעות פקודות קוליות בעברית. מדף האוויר ניתן לשליטה הן מעלה מטה והן לצדדים ובכך מפזר בצורה אופטימלית את האוויר בחלל החדר. המזגנים בעלי ציפוי זהב מיוחד למניעת ריחות רעים וקורוזיה, דבר התורם לאריכות חיי המזגן.

    באלקטרה מיזוג אוויר נערכו מראש לגידול של 200 אחוז בהיקפי הביקוש למערכות מיזוג אוויר. לאורך השנה נהנים הלקוחות מרמת שירות בלתי מתפשרת, מאיכות שאינה מפסיקה להתפתח ומגיעה לרמות טכנולוגיות הגבוהות ביותר. בזכות שיתוף הפעולה המלא בין אלקטרה לבין ציבור הצרכנים שומרי תורה ומצוות, הובילה החברה את המהלך המשמעותי ביותר בתחום המיזוג כאשר זיהתה את הבעיה שיש במזגנים המתקדמים טכנולוגית, ומהווים חשש לחילול שבת, ויצרה סדרת מזגנים עם התקן שבת מובנה, שמבטל כל חשש לשימוש בשבת, מבלי שיש צורך להתקין התקן חיצוני או לשנות משהו באיכות המזגן. גם ברמת ההתקדמות הטכנולוגית, נמצא התקן השבת המובנה במעלה הראשונה וניתן לתפעול דרך אפליקציה כשרה הפתוחה לטלפונים כשרים.

    זגני אלקטרה בעלי התקן שבת טק, או בעלי התקן שבת מובנה באישור מכון מדעי טכנולוגי להלכה בראשות הגאון רבי אברהם משה הלפרין שליט"א, מיסודו של הגאון הגדול רבי לוי יצחק הלפרין זצ"ל ובכשרות בד"ץ מהדרין של הרה"ג אברהם רובין שליט"א,

     



    0 תגובות